ГО «Українська Асоціація Маркетингу» інформує про підсумки громадського обговорення Професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)». За результатами обговорення були отримані рекомендації від представників ЕМАУ (Експертна Міжгалузева Асоціація України), компанії Хьюмен Ресеарч та НАК України. Всі зауваження враховані.
Професійний стандарт «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог») розробляється з метою визначення функціональних обов’язків маркетолога, у тому числі повних та часткових кваліфікацій та їх співвідношення з рівнем Національної рамки кваліфікацій.
Повні кваліфікації:
- Маркетолог НРК 6
- Бренд-маркетолог НРК 6
- Трейд-маркетолог НРК 6
- Цифровий маркетолог НРК 6
Часткові кваліфікації:
- Помічник маркетолога НРК 4
- SMM-маркетолог НРК 5
- Таргетолог НРК 5
- Назви типових посад:
- Помічник маркетолога
- Маркетолог
- Контент-маркетолог, контент-менеджер, контент мейкер
- SMM-маркетолог, SMM-менеджер
- Таргетолог
- Бренд-маркетолог, бренд-менеджер
- Трейд-маркетолог
- Цифровий маркетолог, диджитал-маркетолог, Digital-маркетолог, інтернет-маркетолог
Професійний стандарт має на меті допомагати маркетологам у визначенні своїх функціональних обов’язків, HR – отримати уявлення щодо спеціалізацій на ринку праці в сфері маркетингу.
Водночас професійні стандарти є основою для освітніх стандартів закладів освіти, тобто слугують для викладачів орієнтиром при складанні навчальних планів та програм для підготовки фахівців з маркетингу.
До розробки професійного стандарту залучилися як маркетологи-практики, так і академічна спільнота.
З метою співпраці в цьому проєкті УАМ, просимо контактувати електронною поштою:
umaukras@gmail.com або natalisavitska2010@gmail.com (п. Наталія Савицька, керівник Групи Розробників).
Текст проєкту та Довідка щодо погодження знаходиться на сайті www.uam.in.ua
