Результати громадського обговорення профстандарту Маркетолог

ГО «Українська Асоціація Маркетингу» інформує про підсумки громадського обговорення Професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)». За результатами обговорення були отримані рекомендації від представників ЕМАУ (Експертна Міжгалузева Асоціація України), компанії Хьюмен Ресеарч та НАК України. Всі зауваження враховані.

Професійний стандарт «Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог») розробляється з метою визначення функціональних обов’язків маркетолога, у тому числі повних та часткових кваліфікацій та їх співвідношення з рівнем Національної рамки кваліфікацій.

Повні кваліфікації:

  • Маркетолог НРК 6
  • Бренд-маркетолог НРК 6
  • Трейд-маркетолог НРК 6
  • Цифровий маркетолог НРК 6

Часткові кваліфікації:

  • Помічник маркетолога НРК 4
  • SMM-маркетолог НРК 5
  • Таргетолог НРК 5
  • Назви типових посад:
  • Помічник маркетолога
  • Маркетолог
  • Контент-маркетолог, контент-менеджер, контент мейкер
  • SMM-маркетолог, SMM-менеджер
  • Таргетолог
  • Бренд-маркетолог, бренд-менеджер
  • Трейд-маркетолог
  • Цифровий маркетолог, диджитал-маркетолог, Digital-маркетолог, інтернет-маркетолог

Професійний стандарт має на меті допомагати маркетологам у визначенні своїх функціональних обов’язків, HR – отримати уявлення щодо спеціалізацій на ринку праці в сфері маркетингу.

Водночас професійні стандарти є основою для освітніх стандартів закладів освіти, тобто слугують  для викладачів орієнтиром при складанні навчальних планів та програм для підготовки фахівців з маркетингу.

До розробки професійного стандарту залучилися як маркетологи-практики, так і академічна спільнота.

З метою співпраці в цьому проєкті УАМ, просимо контактувати електронною поштою:

umaukras@gmail.com або natalisavitska2010@gmail.com (п. Наталія Савицька, керівник Групи Розробників).


Текст проєкту та Довідка щодо погодження знаходиться на сайті www.uam.in.ua