Бібліотека

Путівник
дослідницьким звітом

Сучасний стан та потреби у нових методах навчання та навчальних матеріалах

АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ З БУДІВЕЛЬНИХ ПРОФЕСІЙ

Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів …

ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ДЛЯ ПЕРЕМІЩЕНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТУ З ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА ДУАЛЬНОЮ ФОРМОЮ

ВПЛИВ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА НА ПОВЕДІНКУ КОМПАНІЙ

ІНСТУМЕНТАРІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ДФЗО ДЛЯ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ

ІНСТУМЕНТАРІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ДФЗО ДЛЯ КОМПАНІЇ

ІНСТУМЕНТАРІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ДФЗО ДЛЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Дослідження соціально-економічного становища та потреб ВПО у Вінниці та Вінницькій області

100+ Stories of Women and Girls from Russia’s War against Ukraine

Методичні рекомендації щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти

Збірка “100 історій жінок та дівчат від війни Росії проти України”

Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України

Аналітичний звіт “Щодо запровадження пілотного проєкту з підготовки фахівців за дуальною формою”

Аналітичний звіт “Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами”

Аналітичний звіт “Думки здобувачів про дуальну освіту”

посібник. Особливості справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі

Аналітичний звіт “Думки роботодавців про дуальну освіту”

Аналітичний звіт “Залучення громадськості до формування рамки кваліфікацій правничої професії”

Прояви насильства щодо жінок в онлайн просторі під час виборів в Україні

Стандарт рівності: Посібник пресової практики з гендерної перспективи

Інтерв’юер у масовому опитуванні. Кишеньковий навчально-методичний посібник

Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції

Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі практика та досвід

Стратегічний маркетинг для навчальних закладів

Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи. Практикум

Маркетинг в українській економіці

Підприємці у громадянському суспільстві: сучасна практика та завдання в Україні

Дослідження громадських організацій

Соціально-трудові відносини з врахуванням гендерного аспекту

Сучасні психотехнології в бізнесі

Партнерство чоловіків та жінок у бізнесі. Маркетинг

Бізнес-планування

Професійна освіта ві маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги