Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Тренинги

Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами».

IV Всеукраїнський круглий стіл «Молодь Поділля опановує маркетинг»

Аналіз даних за допомогою SPSS

Щорічна стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами

“СелоМандри: розвиток сільського туризму в Україні”

вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Як більше дізнатися про свою аудиторію?» ZOOM.

Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень

ПРАКТИЧНА СОЦІОЛОГІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ МЕДІА. Онлайн-курс на PROMETHEUS

Перша Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція ОРГАНІЧНИЙ МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Стандарти НЕдискримінаційної реклами

Стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами

Семінар «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із судовою гілкою влади»

Сексизм в рекламе: как идентифицировать дискриминацию

Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA

СТАНДАРТ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ В РОБОЧІ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

«SPSS – Мистецтво обробки та аналізу кількісних даних» (базовий курс)

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка

Ні сексистської рекламі. Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством»

Маркетингові дослідження. Кількісні дослідження.

Міжнародний Форум РЕКЛАМА ХХІ Сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами.

1    2    3    4    5