Форум буде присвячений обговоренню та прийняттю Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статті. Це крок щодо саморегулювання маркетингової та рекламної індустрії та розуміння важливої суспільної ролі маркетологів та рекламістів. 9 провідних громадських організацій підписали Протокол про наміри щодо підтримки та прийняття таких стандартів в Україні
Стандарти надають можливість визначити, які саме критерії необхідно враховувати при розробці етичної реклами, вони містять менеджерські поради, які спрямовані на уникнення ситуації щодо створення дискримінаційної реклами. В Стандартах визначений організаційний принцип побудови розгляду скарг споживачів щодо неетичної реклами в Україні. Проект реалізується за підтримки фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
|