Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год RSS

1    2    3    4   


30.12.2020 З Новим Роком та Різдвом Христовим! З Новим Роком та Різдвом Христовим!

Шановні колеги!

Приміть найщиріші привітання з Новим Роком та Різдвом Христовим!

Бажаю всім здоров’я, злагоди, добра та миру у ваших домівках!

З повагою та найкращими побажаннями

Ірина Лилик

президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

  ...
21.12.2020 Загальна звітно-виборна конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Загальна звітно-виборна конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу».

18 грудня 2020 відбулася Загальна звітно-виборна конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу». На конференції були присутні 115 членів, в тому числі представники 16 обласних організацій. Конференція заслухала звіти про діяльність організації президента ГО УАМ Ірини Лилик, віце-президентів та обласних організацій. За результатами обговорення діяльності таємним голосуванням було обрано РАДу в новому складі та  віце-президентів.

 Вітаємо з обранням віце-президентами: Олександра Гладунова,  Світлану Ковальчук, Михайла Окландера, Володимира Паніотто,  Андрія Федорченко.

 Вітаємо з обранням  членів РАДи ГО УАМ: Олена Танасійчук, Тетяна Решетілова, Ігорь Точонов, Святослав Жуков, Ірина Перевозова,  Людмила Мороз, Людмила Мамчур, Михайло Окландер, Наталія Карпенко, Олександр Дейнега, Тетяна Борисова, Віктор Заруба, Світлана Ковальчук, Олена Коломицева,  Ірина Лошенюк, Тетяна Забаштанська,  Бучинська Олена, Світлана Винославська,  Євген Крикавський,  Світлана Ільїна,  Ірина Лилик,  Вікторія Пилипенко, Володимир Паніотто,  Наталья Савицька,  Олег Синаюк,  Михайло Сокол, Сергій Солнцев, Олександр Федоришин, Шапоренко Олена, Наталія Шиманович, Володимир Щвец, Лариса Яцишина, Тетяна Борисова, Сергій Войтович, Олександр Гладунов.

 Вітаємо з обрання членами Ревізійної Комісії Ольгу Максименко, Вікторію Жидок, Оксану Яшкіну.

Ірина Лилик, Президент ГО УАМ

Майя Голованова, секретар конференції

  ...
14.12.2020 Порядок денний Загальна Звітно-виборча Конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Порядок денний Загальна Звітно-виборча Конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

18 грудня 2020 zoom

1.     Затвердження Звіту про діяльність ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за 2019-2020 р.р.

2.     Затвердження Звітів про діяльність обласних організацій за 2019-2020 роки. (до 10 хв)

3.     Про прийняття нових членів ГО «УАМ»

4.     Про створення відокремлених підрозділів ГО «УАМ», затвердження їх найменувань, визначення та затвердження місцезнаходження та призначення керівників.

5.     Затвердження Регламенту ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ РАДИ ГО «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ»

6.     Обрання членів Ради ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

7.     Затвердження Регламенту ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ віце-президентів ГО «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ»

8.     Обрання віце-президентів ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

9.     Затвердження Регламенту ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ Ревізійної Комісії ГО «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ»

10.  Обрання членів Ревізійної Комісії

11.  Закриття конференції

  ...
28.11.2020 Загальна Звітно-виборча Конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Загальна Звітно-виборча Конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

Загальна Звітно-виборча Конференція ГО «Українська Асоціація Маркетингу» запланована на 18 грудня 2020 року в режимі zoom. Початок роботи конференції о 11.00

Реєстрація членів ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfZ6TfR9WMQEQNV9Qr-LnHyTEdXDLwFLt6Q-A9-OPBANgMsVw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

  ...
23.11.2020 Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Планування і проведення опитувань для медіа: як залучити більше читачів, як їх вивчати та як їх втримати.» Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Планування і проведення опитувань для медіа: як залучити більше читачів, як їх вивчати та як їх втримати.»

3 грудня 10.00-12.00 ZOOM.

Українська Асоціація Медіа Бізнесу (УАМБ) та Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) запрошують професіоналів місцевих медіа "Планування і проведення опитувань для медіа: як залучити більше читачів, як їх вивчати та як їх втримати"

 Реєструйтеся за посиланням: https://forms.gle/1c6BDH1CUUMiwxAt9

  ...
20.11.2020 Онлайн-конференція 28 листопада:  “СелоМандри: розвиток сільського туризму в Україні” Онлайн-конференція 28 листопада: “СелоМандри: розвиток сільського туризму в Україні”

Подія відбудеться 28 листопада 2020 року онлайн, на платформі ZOOM. Триває реєстрація: https://bit.ly/2IywQsi. Безкоштовно для зареєстрованих учасників.

 Формат: панельні дискусії. Забезпечуватиметься переклад: українська англійська мови.

 Мета події: створити комунікаційний майданчик задля визначення завдань з розвитку сільського туризму в Україні в час пандемії, обговорити галузеві та регіональні аспекти у період глобальної кризи; познайомитися з можливостями та інструментами європейської галузі сільського зеленого туризму; презентувати організації та об’єкти українського сільського туризму; визначити практичні заходи для формування в Україні конкурентноздатного сегменту туристичної галузі та просування туристичних послуг України для споживачів з інших країн.

  ...
04.11.2020 Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа.  Як більше дізнатися про свою аудиторію?» Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Як більше дізнатися про свою аудиторію?»

5 листопада 10.00-12.00 ZOOM.

Українська Асоціація Медіа Бізнесу (УАМБ) та Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) запрошують професіоналів місцевих медіа навчитися аналізувати вподобання читачів саме вашого видання. Команда Kantar покаже, як аналізуються дані споживання продуктів та їх співвідношення з медійними продуктами. Як правильно читати дослідження. Що є між строчок? Тренінг від дослідників.

Реєструйтеся за посиланням: https://forms.gle/cDp2B9W1vbZsQo7KA

  ...
29.10.2020 АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ «Думки роботодавців про дуальну освіту» за результатами дослідження обізнаності роботодавців про дуальну форму здобуття освіти та досвіду участі у пілотному проєкті із її запровадження на рівні        фахової передвищої та вищої освіти Ук АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ «Думки роботодавців про дуальну освіту» за результатами дослідження обізнаності роботодавців про дуальну форму здобуття освіти та досвіду участі у пілотному проєкті із її запровадження на рівні фахової передвищої та вищої освіти Ук

Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні (ФФЕ), Федерацією металургів України, Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти та WoW HR Volunteer Initiative провели дослідження серед роботодавців України з метою визначення рівня їхньої обізнаності про дуальну форму здобуття освіти (ДФЗО) та готовності долучатися до організації навчання здобувачів освіти за такою формою; а також задля вивчення реального досвіду тих роботодавців, які беруть участь у реалізації експерименту в рамках Наказу Міністерства освіти і науки України (МОН) №1296 від 15.10.2019 «Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти».

Аналітичний звіт

  ...
21.10.2020 Передплатники отримали 4 номер журналу «Маркетинг в Україні» 22942 Передплатники отримали 4 номер журналу «Маркетинг в Україні» 22942

Тема номеру «Практична соціологія для професіоналів медіа. Онлайн-курс на Prometheus»

 Цей курс – для журналістів та редакторів, з особливим акцентом на потребах тих, хто працює в місцевих медіа та тих, хто прагне розібратися як «працюють» дослідження громадської думки та як ці методи застосувати для вивчення потреб аудиторії. Курс навчить і як досліджувати поведінку аудиторії, і як покращити якість контенту. Кінцевою метою є забезпечення громадськості об’єктивною інформацією та зменшення кількості випадків маніпулювання громадською думкою.

Журнал містить лекційні матеріали курсу.

Передплатний індекс 22942

Проєкт здійснено за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди експертів та учасників заходу не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Реєстраціяна курс

  ...
07.10.2020 Вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень» Вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»

Відбувся  перший з трьох вебінарів в рамках проєкту «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень?» Володимир Паніотто, генеральний директор Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС), професор НаУКМА говорив про інтерпретацію електоральних рейтингів. 

подробно 

  ...

1    2    3    4