Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
|
 |
 |
|
 |
1
2
3
4
09.03.2019
|
Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України
Градус мови ворожнечі в онлайн ресурсах щодо жінок, кандидаток в Президенти, зростає
За даними дослідження тональності постів в онлайн ресурсах, яке проводилося з 16 лютого по 26 лютого 2019 року було виявлено, що головними темами дискусії навколо кандидатів та кандидаток залишаються: корупція, зловживання владою та хабарництво, зокрема підкуп виборців (42%), обман і популістські обіцянки (41%), некомпетентність і непрофесійність (7%), сепаратизм і брак патріотизму (6%), ксенофобія та антисемітизм (2%), сексуальне насилля (1%), електоральні правопорушення (1%), погрози фізичної розправи (1%). В той же час, дослідження показало, що висловлювання стають все більш агресивними.
|
08.03.2019
|
Шановні колежанки!
Приміть щирі вітання з днем 8 березня! Святом жіночої солідарності та боротьби за права жінок! Права бути жінкою, бути гарною, бути слабкою та сильною, бути собою!
З повагою
Ірина Лилик
Президент ГО Українська Асоціація Маркетингу,
Голова ІГКР
...
|
16.02.2019
|
Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України
Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України реалізується громадською організацією Українська асоціація маркетингу в рамках проектів «Відповідальна та підзвітна політика в Україні» та «Зміцнення законодавчих та виборчих процесів шляхом посилення громадської участі та надання технічної допомоги», які здійснюються Міжнародною фундацією виборчих систем (IFES) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та британської допомоги від уряду Великої Британії. Дослідження факторів насильства щодо жінок в процесі виборів (VAWE), проводиться в різних країнах світу, зокрема у США, Зімбабве, Шрі-Ланці, Україні, Афганістані та Лівії, та є невід’ємною частиною діяльності IFES, яка спрямована на розширення прав та можливостей жінок щодо участі у політичних та виборчих процесах.
...
|
31.01.2019
|
Для громадського обговорення
Уважаемые коллеги!
В рамках подготовки 14 Всеукраинского конкурса научных студенческих работ по маркетинговым исследованиям «Молодежь осваивает маркетинг» им. Игоря Ткаченко, предлагаем обсудить вопрос о повышении статуса Конкурсов, которые проводятся профессиональными объединениями.
Задача таких конкурсов – формирование диалога между прогрессивной научной общественностью и рынком труда. Участие студентов, их подготовка к такому конкурсу требует немалых усилий от преподавателей, что сегодня не отражается в оценочных рейтингах. Прошу ознакомиться с письмом в МОН, которое подготовлено инициативной группой. Приглашаем также к широкому общественному обсуждению этого вопроса.
С уважением,
Ирина Лылык, президент УАМ
Наталия Савицкая, руководитель инициативной группы
Пропозиції.pdf ГО «Українська Асоціація Маркетингу» щодо внесення змін до переліку видів і результатів професійної діяльності особи за спеціальністю, яка застосовується до визнання кваліфікації, відповідної спеціальності (підпункт 14 пункту 30 чинних Ліцензійних умов)
...
|
13.01.2019
|
Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом наукових дослідницьких робіт студентів 2019
Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.
Роботи приймаються до 28 лютого 2019 року.
Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, iryna.lylyk@kneu.ua
З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects
СПОНСОРИ КОНКУРСА:
Компанія Kantar - TNS, GfK - ЮКРЕЙН, ACNielsen, КМІС, InMimnd, Umbrella Research, YasnoResearch, Millward Broun АРМІ-Маркетинг Україна
...
|
1
2
3
4
|
|
 |
 |
 |
|
|