|
1
2
3
4
27.04.2019
|
Short list
Короткий список наукових дослідницьких робіт студентів
Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка 2019 рік
...
|
26.04.2019
|
Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління
24 квітня 2019 р. в рамках Круглого столу «Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління» відбулося Урочисте підписання угоди про співпрацю Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Чернігівського національного технологічного університету та вручення Сертифікатів про членство в Українській асоціації маркетингу науково-педагогічним працівникам кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського Національного Технологічного Університету
...
|
21.04.2019
|
EASA’s Spring Biannual Meetings. Ecole Du Louvrе, Paris 16-17 April 2019.
Встреча членов Европейского Альянса по Стандартам в Рекламе (EASA) собрала более 90 участников со всех уголков мира. Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе презентовал свой опыт борьбы с дискриминацией в рекламе в Украине. Мировое сообщество рекламистов активно обсуждают тему этических норм, саморегулирования, сотрудничества с государством. Вопросам развития саморегулирования в странах Центральной и Восточной Европы была посвящена отдельная панель. ...
|
29.03.2019
|
Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України
Березень – загострення дискусій щодо корупції та гендерної рівності.
За даними дослідження тональності постів в онлайн ресурсах, яке проводилося з 1 березня по 13 березня 2019 року було виявлено, що головними темами дискусії навколо кандидатів та кандидаток залишаються: обман і популістські обіцянки (37%), корупція, зловживання владою та хабарництво, зокрема підкуп виборців (31%), некомпетентність і непрофесійність (17%), електоральні правопорушення (6%),сепаратизм і брак патріотизму (3%), ксенофобія та антисемітизм (3%), погрози фізичної розправи (3%),сексуальне насилля (1%).
VAWE.pdf
...
|
29.03.2019
|
XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»
Конференція «Маркетинг в Україні» , яка відбулася 22-23 березня 2019 року у конференц-залі головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрала разом практиків та викладачів. У фокусі конференції були питання обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, формування Робочих груп для розробки професійних стандартів з маркетингу.
...
|
13.03.2019
|
Програма конференції "Маркетинг в Україні"
Програма XVIІ міжнародної науково-практичної конференції
«МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
22 березня 2019 року
Пленарне засідання
Конференц-зал головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана
(проспект Перемоги 54/1, Київ)
...
|
10.03.2019
|
Конференція «Маркетинг в Україні»
Конференція «Маркетинг в Україні»
ГО «Українська Асоціація Маркетингу» запрошує на XVIІ міжнародної науково-практичної конференцію «Маркетинг в Україні» , яка відбудеться 22-23 березня 2019 року у Конференц-залі головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана (проспект Перемоги 54/1, Київ). У фокусі конференції обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, формування Робочих груп для розробки професійних стандартів з маркетингу.
Партнери конференції:
Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME
Вартість участі 500 грн
Контакти організаторів: for.good.ad@gmail.com Тел: 0677758561
або brovchenko@kneu.edu.ua Тел: 0932156085
|
1
2
3
4
|
|
|