Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
|
 |
 |
|
 |
1
2
3
4
25.12.2019
|
Шановні колеги!
Приміть найщиріші побажання з Новим Роком та Різдвом Христовим!
На порозі 2020… Магічне сполучення цифр! Замислюєшся – а що зроблено за 20 років? Що плануємо на наступні 20?
ВІТАЄМО НАС У 20-Х! НАСНАГИ ТА ПЕРЕМОГ!
Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Ірина Лилик
...
|
17.12.2019
|
ВЫШЕЛ ПЯТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
СТАТЬИ НОМЕРА
Світлана Ільїна. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи Prozorro
Яка частка в загальному обсязі бюджетних закупівель, оголошених у системі ProZorro за весь час її існування, належить маркетинговим дослідженням? Які типи досліджень замовляли? Висновки моніторингу та аналітики з системи ProZorro.
Олена Бучинська. чорна п’ятниця: міф чи ріальність?
В Україні до Black Friday ставляться спокійніше, покупки частіше здійснюють більш обдумано чім спонтанно.
Світлана Ковальчук, Ольга Мороз. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ БОРОТЬБИ З МАНІПУЛЯТОРАМИ ТА ФЕЙКАМИ.
За сучасних умов пересічна людина знаходиться під впливом і тиском значної кількості інформації. Поряд з традиційними інформаційними потоками, що формуються засобами масової інформації, дедалі більше в наше життя втручаються цифрові технології.
...
|
27.11.2019
|
Шановні колеги!
Кафедра маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» (до 2018 р. ДВНЗ «Національний гірничий університет») запрошує вас взяти участь у XV Ювілейній Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «MAJESTY OF MARKETING» 5 грудня 2019 р. (Робоча мова конференції – англійська)
Подання заяви на участь у конференції і тез доповіді до 3.12.19 р.
З повагою,
оргкомітет конференції "MAJESTY OF MARKETING"
marketingkonf@gmail.com
...
|
26.11.2019
|
Привітання!
Вітаємо компанію DigData зі вступом до Української Асоціації Маркетингу.
Рекомендації від агенції Umbrella та компанії Kantar MillwardBrown Ukraine
...
|
20.11.2019
|
Нарада освітян та представників ринку праці, які впроваджують пілотні проекти дуальної форми здобуття освіти у вищу школу України.
14 листопада 2019 року під головуванням МОН України відбулася Нарада щодо початку проведення масштабного експерименту по впровадженню дуальної форми здобуття освіти з представниками 44 навчальних закладів фахової передвищої та вищої освіти. Початок пілотних проектів став можливим завдяки партнерству освітян, представників ринку праці та фахової спільноти.
У 2013 році Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні (ФФЕ) в партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ) та Сумським державним університетом (СумДУ) розпочали проект «Впровадження елементів системи дуальної освіти у ВНЗ України задля підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці», метою якого було популяризувати дуальну освіту в Україні, сприяти створенню загальних правил співпраці сторін при впровадженні дуальних програм та прийняття їх на національному рівні.
...
|
24.10.2019
|
ЧИТАЙТЕ ЧЕТВЕРТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
СТАТЬИ НОМЕРА
ПРОБЛЕМИ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ FOOD-МАРКЕТИНГУ.
Купуючи продукти, людина спирається не лише на власний родинний досвід харчування, а й на надану маркетологами інформацію, яка має містити в собі всі складові для відповідального рішення споживача. Україна лише формує нові правила взаємодії споживачів та операторів харчового виробництва.
Бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сЕРВИСА
Бренд компании в первую очередь формируется уровнем сервиса, который компания оказывает своим клиентам. Любые внешние коммуникации будут пустой тратой денег, если есть серьезные
проблемы в сервисе.
Дослідження до Дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра.
Маркетологи – одні з найбільш затребуваних фахівців сьогодення. Експерти hh.ua | grc дослідили, як розвивалась ця професійна сфера протягом 2019 року, та дізнались, що чекає на неї у майбутньому.
подписной индекс 22942
...
|
17.10.2019
|
Remarketing 2019: создай свою брендлигию!
31 октября 2019 года в Fabrika.Space состоится XIII Международный рекламно-маркетинговый фестиваль Remarketing, который является самым крупным бизнес-событием Восточной Украины.
Фестиваль Remarketing — это источник новых идей и оригинальных решений, площадка для коммуникации, которая позволяет привнести изменения в свой маркетинг и сделать его на порядок эффективнее.
Билеты на ХIII Remarketing в продаже на сайте: www.remarketing.in.ua
...
|
08.09.2019
|
Beijing+25
4-5 вересня, Кишинів, Молдова. Експерти Української Асоціації Маркетингу та ІГКР взяли участь у «Beijing+25 Суб-регіональна експертна консультація для Республіки Молдова, України, Білорусь, Грузії, Вірменії, Азербайджан, Румунії». Дні дискусій, обміну досвідом та планування майбутніх головних напрямків роботи ...
|
19.08.2019
|
Читайте 3 номер журнала "Маркетинг в Україні"
Статьи номера
Катерина Миронюк. еТаПИ СТВоРення і ВИВедення на РИнок ПоВноцінного SAAS ПРодУкТУ.
Існує безліч способів заробітку через інтернет. Серед них є компанії що називаються SaaS (software as a service) - вони випускають на ринок програмне забезпечення як послугу.
Ирина Лылык. Карьерный менеджмент сегодня.
Украина формирует новую систему присвоения и признания квалификаций. Учитывая европейский вектор развития страны, новая система должна соотноситься с европейской, которая также претерпевает свои изменения.
Вікторія Пилипенко. Вдале РеЗЮМе МаРкеТолога.
Завдання CV (Резюме) – отримати запрошення на співбесіду. Цей документ не пишеться похапцем, для його складання потрібно натхнення, настрій та попередній аналіз.
Подробно
...
|
1
2
3
4
|
|
 |
 |
 |
|
|