Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
|
 |
 |
|
 |
1
2
3
4
5
6
7
8
24.12.2014
|
Шановні колеги!
Вітаємо Вас з Новим роком та Різдвом Христовим!
Щастя, миру в кожну домівку, професійних досягнень, любові близьких та рідних.
Колектив
Української Асоціації Маркетингу
...
|
20.12.2014
|
IMDays 2015: новый Форум в новой интернет-реальности
Всеукраинский Форум «Дни интернет-маркетинга (IMDays) уже успел стать традиционным, ежегодным местом встречи, общения и плодотворных контактов для ведущих профессионалов и лидеров сразу нескольких отраслей: маркетинга в целом и интернет-маркетинга в частности, сферы IT и рекламы.
...
|
25.11.2014
|
Четырнадцатая Международная Научно-Практическая Конференция «Маркетинг в Украине»
12-13 декабря 2014, 10:00-17:00
Цель конференции: определение основных тенденций развития маркетинга в Украине, ознакомления с новейшими технологиями маркетинга, обсуждение практики преподавания маркетинга и логистики, обмен опытом с зарубежными коллегами.
Целевая аудитория: маркетологи, руководители маркетинговых подразделений предприятий, преподаватели ведущих вузов страны.
Основные секции:
• Маркетинговые исследования
• Образование и квалификация маркетологов
• Лучшие практики применения маркетинговых технологий в Украине
• Маркетинг в условиях войны и кризиса
• Интернет маркетинг
Заявки от потенциальных докладчиков принимаются до 1 декабря
Регистрация участников конференции – до 10-го декабря.
Стоимость участия: 500 грн.
Тезисы принимаются до 27-го ноября.
Место проведения: Киев, конференц-зал главного корпуса КНЭУ им. В. Гетьмана
Спонсоры конференции: GfK, R&B group, Advanter Group, UMG, KIIS, TNS, InMind, KNAUF, MASMI Rating, Millward Brown АРМІ – Маркетинг Украина.
Информационные партнеры: Маркетинг в Україні, Маркетинг Газета, Маркетинговые Исследования в Украине, Маркетинг и Реклама.
Регистрация.pdf
Контакты организаторов:
0637371784, 0677758561
0939576852, 0506102112
Maryana_lylyk@mail.ru
umaukr@mail.ru
...
|
18.11.2014
|
Читайте в разделе Библиотека УАМ
Гоманюк М.А. Інтерв’юер у масовому опитуванні. Кишеньковий навчально-методичний посібник. – Херсон: Гілея, 2013. – 84 с.
У посібнику розглядаються особливості проведення стандартизованих інтерв’ю під час проведення соціологічних досліджень, даються практичні рекомендації по створенню сприятливих умов, які забезпечують успішне отримання потрібної інформації, поради щодо оформлення польових документів. Для студентів вищих навчальних закладів, що вивчають курси: «Методологія та методи соціологічних досліджень», «Методи і методики суспільно-географічних досліджень», «Технології маркетингових досліджень», «Організація діяльності соціологічних служб», «Соціологія громадської думки», викладачів, співробітників соціологічних центрів, інтерв’юерів
Скачать.pdf
...
|
29.10.2014

|
Діяльність Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області.
21 жовтня 2014 р. на кафедрі маркетингу Державного ВНЗ «Національний гірничий університет» у партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні було проведено Круглий стіл «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі».
Під час заходу відбулась дискусія щодо шляхів співпраці громадянського суспільства, Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, державних установ та організацій з метою запобігання розповсюдження сексизму в рекламі в Дніпропетровській області.
...
|
27.10.2014
|
Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти»
18-19 вересня 2014 року
Учасники конференції констатують актуальність питань щодо наближення змісту освіти до вимог ринку праці та зазначають необхідність послідовної та системної роботи по впровадженню принципів дуальної освіти в систему підготовки фахівців в Україні, вважаючи цей напрям роботи відповіддю на ті виклики які стоять сьогодні не лише перед системою освіти, а й перед економікою і суспільством в цілому. Дуальна освіта дає можливість оптимально поєднати набуття теоретичних знань та практичних навичок, підвищує шанси випускників отримати перше робоче місце; забезпечує безперервну модернізацію змісту навчальних програм та гарантує здобуття сучасного рівня освіти, шо в свою чергу сприяє економічному розвитку країни.
Учасники конференції виокремили основні напрями роботи щодо впровадження принципів дуальної освіти в Україні, а саме:
• Налагодження сталих партнерських зв’язків навчальних закладів та виробництвами/закладами/організаціями;
• Формування системи незалежної оцінки
• Розробка та впровадження механізмів погодження навчальних програм с партнерськими виробництвами/закладами/організаціями;
При цьому наголошується на необхідності реалізації цих підходів на всіх освітніх рівнях – від професійно-технічної до вищої професійної освіти. З метою реалізації принципів дуальної освіти учасники конференції ухвалили «Дорожю карту.pdf з впровадження дуальної освіти в Україні».
Організатори конференції Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та НТУУ «Київський політехнічний інститут»
...
|
1
2
3
4
5
6
7
8
|
|
 |
 |
 |
|
|