Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2024 год RSS

1    2   


22.03.2024 Презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі» Презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі»

19 березня 2024 року відбулася презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі», який реалізується Громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з EASA (Європейський Альянс зі Стандартів Реклами), ГО «Харчування та якість життя», ДПСС України за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».

Команда експертів проєкту: Ірина Лилик - президентка ГО «Українська Асоціація Маркетингу», керівниця проєкту; Олександр Гладунов - віцепрезидент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», керуючий партнер аналітичної групи Стратегіко; Наталія Савицька - д.е.н., професор, завідувачка кафедри, керівник «Центр маркетингових досліджень та ініціатив» Державного біотехнологічного університету.

Як зазначили експерти, основними завданнями проєкту є вивчення та поширення інформації та європейської практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів і захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі. 

Трансляція заходу на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/watch?v=qtis-HBbbYU


  ...
20.03.2024 Громадське обговорення Проєкту професійного стандарту 2419.2. Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)

 ГО УАМ запрошує до обговорення Проєкту професійного стандарту 2419.2. Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) яке триватиме з 20.03 по 20.04 цього року.
Відповідальна особа Лилик Ірина Вікторівна +380677758561
Пропозиції та зауваження просимо надсилати електронною поштою
Е-майл: umaukras@gmail.com
або за адресою
Поштова адреса: м. Київ, проспект Берестейський 54/1, 03680

  ...
19.03.2024 Запрошуємо на ЕКСПЕРТУ ЗУСТРІЧ! Запрошуємо на ЕКСПЕРТУ ЗУСТРІЧ!

У зв’язку з тим, що ми отримали багато пропозицій від ринку щодо змісту Професійного стандарту 2419.2. Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) було прийнято рішення щодо подовження його громадського обговорення.

Запрошуємо на ЕКСПЕРТУ ЗУСТРІЧ!
Спікер: Сергій Макєєв,
Виконавчий директор мережі супермаркетів «Класс»
Тема: "Трейд-маркетолог: професійний профіль фахівця"
Основний фокус - реалії роздрібного бізнесу крізь призму маркетингу.
📅 Дата та час: 21 березня 2024 р., 11:00.
Місце проведення: Zoom
Приєднуйтесь до нас, щоб дізнатися про останні тенденції в роздрібному бізнесі, стратегії маркетингу та їх вплив на успіх бізнесу.
https://us05web.zoom.us/j/2122331036?pwd=VVNrVWdHT0hkemNnRUxLcnQ0VGRGUT09
Не пропустіть цю нагоду збагатити свої знання. Чекаємо на вас!
  ...
18.03.2024 19 березня о 12:00 відбудеться презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі» 19 березня о 12:00 відбудеться презентація проєкту «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі»

Чому це важливо?
Вступ України в ЄС передбачає наближення законодавства до актів ЄС.
Одним зі складових елементів цього напрямку є право дітей та підлітків на здорове харчування. Європейське законодавство, а також організації у сфері охорони здоров’я та захисту прав споживачів застосовують різні інструменти для регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків. В Україні створено передумови, які дозволяють впроваджувати досвід ЄС для залучення громадських організацій, саморегулівних галузевих об’єднань для застосування досвіду ЄС у сфері контролю та моніторингу маркетингу нездорових харчових продуктів для дітей та підлітків.

Основні завдання проєкту – поширення інформації та європейської практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів і захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.

Актуальність проєкту зумовлена необхідністю гармонізувати напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків з українським ринком для входження України в єдиний ринок ЄС.

Захід проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України». Матеріал представляє позицію авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу чи Міжнародного фонду «Відродження».

Формат заходу – онлайн Zoom.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: hhttps://www.youtube.com/watch?v=qtis-HBbbYU
Посилання на Zoom: Тема: Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС. Час: 19 бер. 2024 12:00 Київ. Увійти Zoom Конференція: https://us02web.zoom.us/j/88670154492
Ідентифікатор конференції: 886 7015 4492 
  ...
08.03.2024 Шановні колеги!

Шановні колеги!
Громадське обговорення проєкту ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ Фахівець з методів розширення ринку збуту (МАРКЕТОЛОГ) закінчилось. Дякуємо за активну позицію. Робоча група прийняла до розгляду всі пропозиції.
З повагою,
Робоча група УАМ
  ...
08.03.2024 4 березня на 75 році пішов з життя Євген Васильович Крикавський 4 березня на 75 році пішов з життя Євген Васильович Крикавський

Неймовірний біль і туга переповнюють усю маркетингову спільноту України!
4 березня на 75 році пішов з життя Євген Васильович Крикавський, доктор економічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка»
  ...
28.02.2024 Обговорення професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (Маркетолог)»

Шановні колеги!
Запрошую вас на обговорення професійного стандарту «Фахівець з методів розширення ринку збуту (Маркетолог)» (проект стандарту розміщено на сайті УАМ за посиланням: https://uam.in.ua/upload/medialibrary/9a1/9a113ab4c196dc4b5e7282a89d6ce598.pdf 
Буду вдячна за участь, активну позицію та підтримку!
Обговорення відбудеться в зумі https://us02web.zoom.us/j/84995792197
28.02.2024 року об 11:00 на платформі Zoom:
Дякуємо за співпрацю, президент Української асоціації маркетингу
Ірина Лилик.  ...
20.02.2024 Шановні колеги! Шановні колеги!

Щиро вітаю нас всіх з 27 річчям Української Асоціації Маркетингу! За ці роки багато зроблено. Але найтяжчі випробування ми проходимо зараз. Бажаю нам всім Вистояти! Перемогти! СЛАВА УКРАЇНІ!

Ірина Лилик, президент ГО УАМ  ...
05.02.2024 ПРОЄКТ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ Фахівець з методів розширення ринку збуту (МАРКЕТОЛОГ)

Шановні колеги! Робоча група з розробки ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ Фахівець з методів розширення ринку збуту (МАРКЕТОЛОГ) пропонує для публічного громадського обговорення ПРОЄКТ даного стандарту. Пропозиції приймаються до 05.03.2024 року на електронну адресу Української Асоціації Маркетингу umaukras@gmail.com

  ...
29.01.2024 Шановні маркетологи!

Дякуємо всім за участь в опитування щодо професійного стандарту «Маркетолог (фахівець з методів розширення ринків збуту)». Дякуємо компанії New Image 
Marketing Group за допомогу та можливість використати платформу Lemur для проведення опитування. Результати опитування будуть оприлюднені протягом наступного місяця.

З повагою,

Ірина Лилик,
Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»
  ...

1    2