Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
02
Воскресенье
Апрель 2023
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2023 год

ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ

У публікації наведено аналіз процесу становлення дуальної освіти в Німеччині та Україні, описано
особливості організації співпраці з роботодавцями та організації навчання, основоположні
принципи, особливості впровадження з огляду на національні контексти, наведено кейси
та документи, які стануть у нагоді всім, хто має на меті впровадити або розвивати ДФЗО. Ця
онтологія розглядає дуальну освіту у всій її складності, — з огляду на історичні, соціальні,
економічні, управлінські, філософські та інші аспекти

Вернуться к списку