Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
15
Понедельник
Август 2022
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2022 год

Вітаємо Ігоря Окландера, директора з маркетингу групи компаній Infomir та директора маркетингової агенції MIM:AGENCY та Міжнародного інституту маркетингу із успішнім завершенням навчання та отриманням Сертифікату Strategic Customer-Centric Marketing

Перший сертифікат ANA серед українських фахівців!

Підтримка Україні з боку наших партнерів відбувається на тільки у сфері забезпечення зброї та фінансів, але й в площині освіти та здобуття нових знань. Так нещодавно була поглиблена співпраця між Асоціацією національних рекламістів (ANA https://www.ana.net) та Українською асоціацією маркетингу. Зокрема, наші партнери надали доступ до масштабних програм сертифікації професіоналів-маркетологів. Велика кількість модулів, які містять унікальні фреймоворки та методи маркетингової діяльності дозволила українським маркетологам отримати унікальні навички та запозичити передовий досвід американських колег. Першим отримав сертифікат Асоціацією національних рекламістів наш колега Ігор Окландер, кандидат економічних наук, директор з маркетингу групи компаній Infomir, директор маркетингової агенції MIM:AGENCY та Міжнародного інституту маркетингу.

Вітаємо!

Вернуться к списку