Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
03
Суббота
Декабрь 2022
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2022 год

21.06.2022. НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницьке відділення ГО УАМ

НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»

21 червня 2022 року відбувся нетво́ркінг для внутрішньо переміщених жінок, які змушені були покинути місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну
«ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!».
Організатори заходу, Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ, Вінницька обласна організація ГО «Асоціація Маркетингу України» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні ставили за мету підтримати вимушено переселених жінок, які залишили житло і втратили роботу через проведення активних бойових дій у їхніх регіонах та виїхали у місто Вінниця та Вінницьку область.
Модераторка заходу: Альона Танасійчук, очільниця ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, професор кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ, керівник Бізнес школи ВТЕІ ДТЕУ.

Учасники нетворкінгу мали можливість обговорити проблем адаптації внутрішньо переміщених жінок у місті Вінниця та області; познайомитися з особливостями навчання дітей в освітніх закладах Вінниці, переведення здобувачів вищої освіти із ЗВО, що знаходяться в зонах бойових дій; обговорити питання правового захисту внутрішньо переміщених осіб, які здійснюють пошук роботи; обговорити можливості працевлаштування, організації бізнесу, перенесення бізнесу з попереднього місця (перелокація підприємства); разом з спікерами здійснити генерування бізнес ідей учасників заходу; а також побувати на підприємствах м. Вінниці, які працюють заради Миру від початку війни та на момент заходу мають пропозиції щодо працевлаштування для внутрішньо переміщених жінок у місті Вінниця та області.

Спікер заходу, Наталія Замкова, директор ВТЕІ ДТЕУ, член Української Асоціації Маркетингу, депутат Вінницької обласної ради, голова постійної комісії з питань освіти, релігії, культури, молоді та спорту, звернула увагу учасників на активну позицію Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ під час війни щодо допомоги, підтримки осіб тимчасово переселених у
м. Вінницю, адже станом на 21 червня 2022 року понад 2200 осіб було розміщено у гуртожитку інституту та забезпечено всім необхідним, проведено ряд заходів просвітницького характеру для жінок, які змушені були покинути місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну.

Пані Наталія відзначила, що всі українці прагнуть Миру, не лише дорослі, але й діти, які розуміють наскільки страшною і безглуздою є війна. Ми знаходимося в історичному періоді, коли Україна здобуває Мир не лише для себе, але й для всього світу. Переконана, що в різних країнах, люди однаково бажають, щоб був Мир, а молоде прогресивне покоління українців, яке поряд з батьками, родиною намагається працювати заради Миру розуміє, яку страшну ціну платить Україна за захист всього вільного світу, тому особливо цінуватиме Мир та Перемогу!

Лілія Мартинова, заступник директора з навчально-методичної роботи, професор кафедри економіки та міжнародних відносин ВТЕІ ДТЕУ відзначила, що Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ охоче сприяє здобувачам вищої освіти щодо переведення у наш заклад, враховуючи умови переведення осіб, які навчалися на бюджетній формі навчання в ЗВО, що знаходяться в зонах бойових дій.

Володимир Мережко, заступник директора з міжнародної діяльності та стратегічного розвитку ВТЕІ ДТЕУ звернув увагу учасників заходу на чисельність підприємств, які переїхали на територію Вінниці та Вінницької області та успішно розпочали свою господарську діяльність. Важливим аспектом для кожної родини, яка тимчасово перемістилася у м. Вінницю або Вінницьку область є те, що релоковані підприємства створюють робочі місця, формують надходження до місцевого бюджету чим підсилюють економіку області,

Ірина Бахновська, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права ВТЕІ ДТЕУ озвучила найбільшу проблему, яка виникає у тимчасово переміщених осіб при працевлаштуванні – відсутність запису у трудовій книжці про припинення трудових правовідносин. Адже існують випадки, коли неможливо зробити запис в трудовій книжці через бойові дії на території підприємства, а особа вже визначилася з тимчасовим місцем перебування і бажає продовжувати трудову діяльність. Пані Ірина зазначила, що в такому випадку припинення трудових відносин здійснюється через суд, і тільки після рішення суду працівник може працевлаштуватися на повну ставку.

Володимир Шевчук, заступник начальника управління по зв’язках з органами місцевого самоврядування, міжнародної та міжрегіональної співпраці, проєктної діяльності та сприяння інвестиціям виконавчого апарату Вінницької обласної Ради, відзначив, що дуже важливим є такий факт, що даний захід стає циклічним, оскільки у зв'язку із бойовими діями, що, на жаль, тривають , кількість осіб, які потребують підтримки та допомоги може збільшуватися. 
Реалізація проєкту має свої позитивні наслідки, адже маємо багато працевлаштованих жінок, що тимчасово переміщені до м. Вінниці та області, надана консультативна підтримка родинам, що приїхали разом з релокованими підприємствами, здійснюємо спостереження за процесом адаптації родин учасників проєкту «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!»

Софія Сельська, маркетолог, засновниця маркетингової агенції «Sonya Agency» поділилася досвідом роботи агенції «Sonya Agency» з релокованими підприємствами, звернула увагу на проблему відсутності кваліфікованих кадрів на релокованих підприємствах через внутрішнє та зовнішнє переміщення працівників підприємств, які змушені були покинути місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну. Пані Софія зазначила, що наступає той період, коли бізнес має бути готовий брати на себе відповідальність у підтримці здобувачів вищої освіти, надаючи їм стипендію, долучаючись до програм дуальної освіти.

Лілія Гапонюк, HR PP компанії «EPAM» розповіла, що ТОВ «EPAM» під час війни ні на день не припиняло своєї роботи. Діяльність компанії була організована дистанційно, кількість проєктів збільшилася, чисельність працівників компанії за період війни зросла. Важливим є те, що серед нових працівників є багато внутрішньо переміщених осіб, які змушені були покинути місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну. Пані Лілія відзначила, що компанія створює нові можливості для внутрішньо переміщених жінок шляхом проведення навчання, перекваліфікації (https://www.youtube.com/watch?v=ApoozeJzfWY&t=684s). Тому, для всіх бажаючих працевлаштуватися в ІТ-компанію є пропозиції роботи в проєктах різного спрямування. 40% працівників компанії пройшли через програму перенавчання та успішно реалізовують ІТ-проєкти.

Олександр Тихий, директор аграрного підприємства «ТД Сан Агро», яке переміщене у Вінницьку область, звернув увагу учасників заходу, що 98% релокованих підприємств працюють за старими схемами. В сучасних умовах, коли на ринку присутня значна кількість імпортної продукції, вітчизняним підприємствам складніше завоювати лояльність споживачів, а тому на часі розробка ІТ-продукту для аграрного бізнесу. Отож, компанія ТОВ«ТД Сан Агро» використає налагоджені зв’язки під час заходу з ТОВ «EPAM» з метою створення нового аграрного ІТ-проєкту.

Дмитро Дітковський, директор ТОВ «Сіті-Хаус» відзначив, що підприємство активно працює заради Миру, докладає максимальних зусиль щоб збільшити число замовлень, а відповідно – кількість робочих місць та запропонував учасникам заходу перелік вакансій, які є актуальними на підприємстві.

 Учасники мали можливість відвідати підприємства: ТОВ «Сіті-Хаус», ресторан «Під Небом», ТОВ «ФРУКТОНА-ВН», які працюють заради Миру від початку війни!

Всім учасникам сподобалися екскурсії на підприємства, а головне – використали можливість познайомитися з керівниками підприємств, відчути життя компанії з середини та зрозуміти, яка компанія підходить їм для роботи.

Щиро дякуємо керівникам підприємств – Дмитру Дітковському (ТОВ «Сіті-Хаус»), Юлії Решетник, керівнику ресторану «Під небом», Костянтину Кузьменко, керівнику ТОВ «ФРУКТОНА-ВН» за екскурсії на підприємствах, практичні кейси продемонстровані на виробництві, гостинний та душевний прийом учасників заходу.

Спільно з представниками бізнесу вдалося напрацювати план дій щодо ефективної адаптації учасниць у місті Вінниця та області.
Під час заходу усі бажаючі мали можливість задати запитання. Дружня атмосфера не покидали модератора, спікерів та учасників нетворкінгу!

Щиро дякуємо всім учасникам за зустріч, маємо нові плани щодо ефективної адаптації учасниць у місті Вінниця та області, використаємо досвід та професійний рівень в складний для всіх українців та всього світу час!

Вернуться к списку