Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год

МЕМОРАНДУМ про співпрацю між ДПСС України, ІГКР, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами.

4 жовтня 2021 р. було підписано МЕМОРАНДУМ про співпрацю та принципи взаємодії між Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами, який діє при ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами.
Розуміючи важливість недопущення проявів дискримінації в рекламі Сторони домовилися докласти спільних зусиль щодо:
• Реалізації спільної інформаційно-просвітницької діяльності серед фахової спільноти та населенням України, які є споживачами реклами;
• Вдосконалення законодавчої бази, яка регулює відносини в сфері реклами та маркетингу через залучення представників фахових об’єднань та експертних спільнот до проведення експертизи проєктів нормативно-правових актів, що стосуються ринку реклами та маркетингу;
• Поширення та впровадження кращих міжнародних практик в діяльність рекламного ринку та державних органів влади;
• Проведення спільних заходів, спрямованих на досягнення цілей і завдань цього Меморандуму.
• Проведення інформаційної підтримки впровадження в систему підготовки фахівців рекламної галузі питань запобігання та протидії дискримінації в рекламі.
Підписанти Меморандуму мають історію взаємодії щодо протидії сексизму в рекламі. Українська Асоціація Маркетингу ініціювала розробку та прийняття Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі в Україні, підписантами якого стали всі провідні професійні асоціації маркетологів та рекламістів. Проєкт реалізовувався в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Сьогодні, критерії, розроблені в Стандарті покладені в основу визначення дискримінаційної реклами за ознакою статі в Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427). Підписання Меморандуму надасть можливість поглибити співпрацю між ДПСС України та ІГКР та є продовженням ефективної співпраці з формування нових інструментів взаємодії державних органів виконавчої влади з громадянським суспільством на ринку реклами та маркетингу.


Вернуться к списку