Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Планування і проведення опитувань для медіа: як залучити більше читачів, як їх вивчати та як їх втримати.»

Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Планування і проведення опитувань для медіа: як залучити більше читачів, як їх вивчати та як їх втримати.»

3 грудня 10.00-12.00 ZOOM.

Українська Асоціація Медіа Бізнесу (УАМБ) та Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) запрошують професіоналів місцевих медіа "Планування і проведення опитувань для медіа: як залучити більше читачів, як їх вивчати та як їх втримати"

 Реєструйтеся за посиланням: https://forms.gle/1c6BDH1CUUMiwxAt9

Вебінари проходять в рамках проєкту «Практична соціологія для професіоналів медіа». Окрім вебінарів, вже відкрита реєстрація на відповідний онлайн курс на платформі PROMETHEUS для журналістів та редакторів, з особливим акцентом на потребах тих, хто працює в місцевих медіа та тих, хто прагне розібратися як «працюють» дослідження громадської думки та як ці методи застосувати для вивчення потреб аудиторії.

Тренери – експерти Української Асоціації Маркетингу Андрій Федорченко та Оксана Яшкіна 

Цей навчальний курс та вебінари проводяться за підтримки фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.


Вернуться к списку