ВЫШЕЛ ПЕРВЫЙ НОМЕР 2020 ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
ВЫШЕЛ ПЕРВЫЙ НОМЕР 2020 ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
В першому номері журналу :
РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ 2019 РІК: ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ТА АНАЛІЗ УАМ.
Обсяг досліджень у 2019 році склав 52,89 млн дол., та 1322,45 млн. грн. .Дослідницькі компаніх показали суттєве зростання протягом року. Дослідження, яке ми презентуємо спирається на дані за 2019 рік, який ввійде в історію як рік до короновірусу. Тенденції, що ми спостерігаємо, аналізуючи дані, більш вірогідно, зміняться.
ЯК МАРКЕТИНГ ЗАРОБЛЯЄ НА КОРОНАВІРУСІ
Безумовно, коронавірус 2019-NCOV – це криза, яка торкнулася економік всіх країн світу. а ЗМІ зробили все можливе, щоб спровокувати у населення максимально панічні настрої, які стали благодатним грунтом для функціонування недобросовісних маркетингових практик та схем.
http://www.uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php
Вернуться к списку
|