Шановні колеги!
Дата проведення Всеукраїнської міжвузівської науково студентської конференція «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка буде оголошена пізніше після закінчення карантину у зв’язку з коронавірусом.
Всеукраїнська міжвузівська наукова студентська конференція присвячена підведенню підсумків конкурсу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, метою якого є підтримка талановитої молоді. Конкурс створює умови для студентів спеціальності "маркетинг" і "соціологія" та їх викладачів для отримання інформації про якість знань, можливості порівняти їх з тими знаннями і навичками, які очікує ринок праці від молодого фахівця, підтримати талановиту молодь, надати допомогу у працевлаштуванні випускникам вузів.
Оргкомітет конкурсу до кінця травня продовжив прийняття наукових робіт студентів.
Переможці конкурсу отримають грошові призи.
За результатами конференції будуть надруковані тези.
Засновники конкурсу: ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Компанія ТЕЙЛОР НЕЛЬСОН СОФРЕЗ УКРАЇНА» - Kantar Ukraine, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.
Спонсори конкурсу: ACNielsen, КМІС, InMind, Umbrella Research, MillwardBrown A/R/M/I –Marketing, Бюро маркетингових технологій.
Компанія ГФК ЮКРЕЙН засновала спеціальний приз «Краща кафедра маркетингу року».
Контакти організаторів: iryna.lylyk@kneu.ua marketingconf@kneu.edu.ua
Слідкуйте за новинами на сайті www.uam.in.ua
Вернуться к списку
|