|
ВЫШЕЛ ПЯТЫЙ НОМЕР ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
СТАТЬИ НОМЕРА
Світлана Ільїна. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи Prozorro
Яка частка в загальному обсязі бюджетних закупівель, оголошених у системі ProZorro за весь час її існування, належить маркетинговим дослідженням? Які типи досліджень замовляли? Висновки моніторингу та аналітики з системи ProZorro.
Олена Бучинська. чорна п’ятниця: міф чи ріальність?
В Україні до Black Friday ставляться спокійніше, покупки частіше здійснюють більш обдумано чім спонтанно.
Світлана Ковальчук, Ольга Мороз. МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ БОРОТЬБИ З МАНІПУЛЯТОРАМИ ТА ФЕЙКАМИ.
За сучасних умов пересічна людина знаходиться під впливом і тиском значної кількості інформації. Поряд з традиційними інформаційними потоками, що формуються засобами масової інформації, дедалі більше в наше життя втручаються цифрові технології.
Вернуться к списку
|
|
|