ПРОГРАМА ЧОТИРНАДЦЯТОЇ НАУКОВОЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ МІЖВУЗІВСЬКОЇ НАУКОВОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ» ІМ. ІГОРЯ ТКАЧЕНКА
ПРОГРАМА чотирнадцятої НАУКОВОЇ
Всеукраїнської міжвузівської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка
24-25 травня 2019 року
м. Київ, проспект Перемоги 54/1,
головний корпус ДВНЗ КНЕУ
ауд.334
24 травня
9.30-10.00 – Реєстрація учасників конференції
10.00-10.15 – Вітальне слово президента Української Асоціації Маркетингу Ірини Лилик
10.15-10.30 – Вітальне слово спонсорів та організаторів конкурсу
10.30-11.00 – Нагородження переможців конкурсу Молодь опановує маркетингу імені Ігоря Ткаченко
11.00-11.20 – Перерва на кава-паузу
Виступи учасників конференції
11.20-11.35 Олександра Атаманюкова, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків. Аналіз та підтримка конкурентних переваг продукції безалкогольних напоїв на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна
11.35-11.50 – Мар’ян Батюк, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне. Посилення конкурентних переваг в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
11.50-12.05 – Катерина Бензелюк. Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Дослідження перспективних напрямків позиціонування підприємства та його товарів на ринку
12.05-12.20 – Олена Березовська, Університету імені Альфреда Нобеля. Розробка заходів з впровадження цифрових технологій в систему інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства на основі маркетингового дослідження
12.20-12.35 – Євгенія Копєйкіна, Дніпровський державний технічний університет. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг.
12.35-12.50 – Антон Крулевський, Тернопільський національний економічний університет. Маркетингове дослідження доцільності впровадження відділу маркетингу у вищі навчальні заклади (на прикладі Тернопільського національного економічного університету).
12.50-13.00 – Юлія Малікова, Катерина Панчишна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Маркетингове дослідження лояльності споживачів на основі індексу споживчої підтримки (nps)
13.00 -14.00 Обід
14.00-14.15 – Анастасія Марковська, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Ефективність реклами на телебаченні» (на прикладі ТОП-5 каналів України у м. Вінниця)
14.15-14.30 – Марія Михайлова, Таврійський державний агротехнологічний університет. Результати маркетингового дослідження поведінки споживача ресторану «Хінкальня» м. Мелітополя (червень-липень 2018 р.)
14.30-14.45 – Олександра Мовчан, Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконалення
14.45-15.00 – 12. Тетяна Пампура, Житомирський національний агроекологічний університет. м. Житомир, Соціологічне дослідження споживчих мотивацій як основи формування комунікаційної політики
15.00-15.15 - Світлана Панькова. Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Сучасний стан та тенденції виходу підприємства на міжнародні ринки.
15.15-15.30 – Ольга Пермінова, Анастасія Сороката. Національний університет «Львівська політехніка». Соціальний маркетинг в ефективному управлінні молодіжними громадськими організаціями
15.30-15.45 – Михайло Різніченко. Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро. Розробка заходів з впровадження digital-маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження
15.45-16.00 - Максим Розводовський, Уманський національний університет садівництва. Стан та тенденції розвитку ринку технічних культур в Україні
16.00-16.15 – Анна Тичинська, Донецький національний університет імені Василя Стуса». Дитячий маркетинг
16.15-16.30 – Дмитрий Иванов, Анастасия Фаева, Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина. Исследование рынка дополнительных образовательных услуг в сфере маркетинга в городе Харькове
16.30-16.45 - Олена Яценко, Університет імені Альфреда Нобеля. Обґрунтування маркетингової стратегії та розробка заходів щодо її реалізації на основі маркетингового дослідження» (за матеріалами консалтингової компанії «STOSEC»)
25 травня
10.00-14.00 Наукові дискусії
Вернуться к списку
|