XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»
XVIІ міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»
Конференція «Маркетинг в Україні» , яка відбулася 22-23 березня 2019 року у конференц-залі головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрала разом практиків та викладачів. У фокусі конференції були питання обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні, формування Робочих груп для розробки професійних стандартів з маркетингу.
На конференції ГО «Українська Асоціація Маркетингу» оголосила об амбітних планах щодо розробки професійних стандартів :
Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку за кодом 2419.2 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2 ВИПУСК ДКХП 65
Директор з маркетингу за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.1
Начальник відділу збуту (маркетингу) за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 1233 КОД ЗКППТР 24028
Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) за кодом 2419.2 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2 ВИПУСК ДКХП 18.65
Рекламіст за кодом 2419.2 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2
До Робочих груп ввійшли представники відомих компаній та провідні викладачі маркетингу в Україні.
Партнери конференції:
Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Міжнародний Інститут Маркетингу
Асоціації сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME
Вернуться к списку
|