|
Презентація "Маркетингові дослідження споживчих ризиків на ринку вина м. Києва"
Презентація "Маркетингові дослідження споживчих ризиків на ринку вина м. Києва"
На Другому національному виноробному форумі, який відбувся 14 грудня 2016 р. в Торгово-промисловій палаті України, презентовано доповідь "Маркетингові дослідження споживчих ризиків на ринку вина м. Києва", підготовлену завідувачем кафедрою міжнародної економіки і маркетингу Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Віце-президентом УАМ професором Старостіною А.О спільно з завідувачем НДС "Центр економічних досліджень" Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доцентом Кравченко В.А. В доповіді представлені результати дослідження, яке було проведено кафедрою міжнародної економіки та маркетингу спільно с Центром економічних досліджень. Інтерв’юерами виступали студенти кафедри, які виконували це завдання в рамках курсу "Міжнародні маркетингові дослідження". Результати дослідження надруковані в 173 (2015) та 186 (2016) номерах Вісника Київського національного університету імені Тараса Шевченка Серія Економіка. Презентація доповіді доступна за посиланням.pdf
Вернуться к списку
|
|
|