Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2024 год

ХІ міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, 20-12 травня 2016 р.

ХІ міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, 20-12 травня 2016 р.

Наукові студентські роботи оцінюються фахівцями ринку та, на підставі рішення журі, студенти нагороджуються грошовими призами та цінними подарунками. Грошові призи та цінні подарунками надаються вітчизняними та міжнародними компаніями.

Переможці конкурсу 2016 року.

1 місце. Гребньова Олеся, Романовська Софія, науковий керівник старший викладач, Черненко О.В. НТУУ "КПІ" за роботу на тему: Особливості визначення цільової аудиторії для компанії ТОВ «Сушия»
2 місце. Вікторія Пилипенко, науковий керівник к.е.н., доцент Н.С. Косар, Національний університет "Львівська політехніка", за роботу на тему: Аналіз сучасного стану ринку вогнетривкої продукції України та обґрунтування доцільності диверсифікації діяльності його суб’єктів господарювання (на прикладі ПАТ «МВКВ»)

3 місце. Волосова Єлизавета, науковий керівник: Н.Ф. Стеблюк, Дніпродзержинський державний технічний університет за роботу на тему: Розробка оптимальної стратегії розвитку Дніпродзержинського державного технічного університету на ринку освітніх послуг

3 місце. Яна Шенгелія, науковий керівник к.е.н, І.О. Златова, Одеський національний політехнічний університет за роботу на тему: Маркетингові дослідження ефективності недискримінаційної реклами

Спеціальні відзнаки конкурсу

За актуальність теми та практичність рекомендацій.
Бондаренко Анастасія Ігорівна та Бондаренко Катерина Ігорівна, науковий керівник: с.в. Бучинська О.В. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Робота на тему: Дослідження «Власні торгові марки в Україні. Їх сприйняття столичними споживачами»
За високу практичну цінність роботи
Данилюк Юлія Миколаївна, Науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю., Сумський державний університет. Робота на тему: Дослідження мерчандайзингової діяльності на прикладі роздрібного торгівельного підприємства магазину «АТБ»

За обґрунтування вибору цільової аудиторії
Ле Мінь Хуен, Грідіна Анна, Доценко Марія, Наукові керівники:д.е.н. проф. Коломієць Г. М., старший викладач Гузненков Ю. Г., Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна. Робота на тему: Маркетингові дослідження доцільності запровадження комплементарної послуги фітнес-центру «МАЛІБУ»

За візуалізацію результатів дослідження
Самай Ірина Олександрівна Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля Робота на тему: Дослідження споживчих уподобань для вдосконалення товарного асортименту підприємства

За високу якість планування вибіркового дослідження
Семірєкова Христина Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Робота на тему: Дослідження рівнів задоволеності та лояльності споживачів послуг ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ»

За яскраві результати як ефект синергії продукту та методики дослідження
Христич Альона Василівна, науковий керівник: Брайко М.Г., Одеська національна академія харчових технологій (ОНАХТ) Робота на тему: Дослідження позиціонування та диференціації ігристих вин


Вернуться к списку