18 грудня
Наукові дискусії
Ауд. 334
1. Напрями розвитку стратегічного планування маркетингу. Олена Бочко, к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Мукачівський державний університет
2. Про тренди в рітейл. Володимир Бровченко, асистент кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»
3. Етика PR як запорука стабільного маркетингового середовища, Наталія Виноградська, студентка, Наталія Грицюта, наук. керівник, д.соц. ком., професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету імені Тараса Шевченка
4. Політика імпортозаміщення як один з варіантів розвитку економіки України в найближчому майбутньому Волошин Андрій Валерійович, НаУКМА, Факультет економічних наук, кафедра економічної теорії
5. Оманлива реклама як фактор дестабілізації маркетингового середовища. Катерина Геселева студент Наталія Грицюта наук. керівник, д.соц. ком., професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю/ Київського національного університету імені Тараса Шевченка
6. Застосування PERT- методики для визначення місткості ринку. Майя Голованова к.т.н., доцент кафедри економіки та маркетингу Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
7. Інтегрована модель системно-рефлексивного маркетингу. Андрій Длігач, к. е. н., доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
8. Сучасні тенденції в маркетингових дослідженнях. Олена Жегус, к.е.н. доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі
9. Особливості регіонального економічного аналізу Олена Зарічна кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Мукачівський державний університет, Олеся Гаврилець, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Мукачівський державний університет
10. Дуальна система підготовки фахівців як форма партнерських відносин на ринку освітніх послуг Юлія Князик, старший викладач кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»
11. Вплив глобальних тенденцій на впровадження інновацій в автомобільній промисловості. Наталія Колотова, асистент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
12. Механізм використання емоцій у маркетингу дитячих товарів Ольга Кудирко, к. е. н., доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
13. Банківські інновації у контексті реалізації маркетингу цінностей Наталія Кузьо, Наталія Косар, к.е.н., доцент НУ «Львівська політехніка»
14. Інноваційний маркетинг та його особливості. Ірина Лех к.е.н., старший викладач кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»
15. Сучасні трансформації комплексу маркетингових комунікацій. Людмила Мороз к.е.н., доцент кафедри маркетингу і логістики Національний університет "Львівська політехніка"
16. Цілісний підхід до просування міста. Мар’яна Пирч, к.е.н., доц. кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»
17. Особливості створення сильного бренду малим бюджетом. Вадим Пустотін, к.ф.н. , старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю та реклами Київського Національного університету культури і мистецтв, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит»
18. Особливості маркетингу на електронних ринках. Наталія Савицька д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі
19. Загальний підхід до вивчення маркетингу у позашкільних навчальних закладах України Шапоренко Олена, завідувач бізнес-центру Київського Палацу дітей та юнацтва, аспірант Інституту проблем виховання НАПН України
20. Тенденції розвитку банківської системи України на сучасному етапі. Шаповалова Еліна, аспірантка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
21. Маркетинг та вертикально інтегровані виробничі системи. Володимир Шумейко, к.т.н., доцент кафедри економіки та менеджменту Кіровоградського інституту Університету сучасних знань
22. Організація процесу стратегічного маркетингового планування в українських неприбуткових організаціях Мар’яна Лилик, магістр маркетингу, магістр з European Studies, Університет Фленсбург, Німеччина, асистент кафедри маркетингу Інституту Економіки та менеджменту Відкритого Університету розвитку людини «Україна»
23. Синергія в комунікаційній діяльності підприємства. Олініченко Катерина, старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі
24. Особливості проведення маркетингових досліджень рекламної діяльності. Тетяна Ужанська, доцент кафедри рекламного і виставкого бізнесу, Інституту реклами (м. Київ)
25. Аналіз ринкової сили посередницьких підприємств. Дима О.О. к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, КНЕУ, Кривещенко В.В. к.е.н., доцент, заступник завідувача кафедри маркетингу, КНЕУ.
Коллеги, чекаємо Вас на конференції «Маркетинг в Україні» 17-18 грудня.
Довідки за телефоном: +38 063 7371784
umaukr@mail.ru
www.uam.in.ua
Вимоги до тез на сайті http://www.uam.in.ua/rus/projects/conference/marketing-in-ua/254/3437/
Організаційний внесок для участі у конференції становить 504 грн. в т.ч. ПДВ 84 грн.
Друк тез (без участі у конференції) - 120 грн. в т.ч. ПДВ 20 грн.
Контакти оргкомітету
umaukr@mail.ru,
for.good.ad@gmail.com
+38067 7758561
+38093 9576852
+38050 6102112
+38063 7371784
umaukr@mail.ru
www.uam.in.ua