Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2012 год

У Рівному обговорили больові точки менеджменту сфери послуг

У Рівному обговорили больові точки менеджменту сфери послуг

Під час свого майстер-класу Марія Шульган змусила учасників проекту задуматись над різницею між словами «клієнт» та «гість», «колега» та «партнер».

5 липня в рамках проекту “Smart Meetings”, спільного проекту ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» та громадської організації «Smart People», відбулась зустріч рівнян з відомим маркетологом, директором кінотеатру «Мультиплекс» у Рівному Марією Шульган. «Економіка та менеджмент сфери послуг: больові точки» - саме так звучала анонсована тема зустрічі.

Цього разу чергова «Smart Meeting» проходила у форматі майстер-класу. Гостя побудувала свій виступ на перетині трьох ідей: зменшення витрат, грамотного управління персоналом та активного просування продуктів організації. Саме в площі перетину цих тем, на думку Спікера, лежить ключ до ефективного менеджменту компанії. Для майстер-класу був обраний кейсовий формат проведення, впродовж якого були обговоренні кейс з ведення переговорів з стейкхолдерами, кейс з управління організацією по горизонталі, проаналізовані сильні та слабкі сторони акцій рівненського кінотеатру «Мультиплекс».

Після переговорного кейсу відбувся тренінг з ведення переговорів, під час якого Марія Шульган пояснила прямий взаємозв’язок між вдало проведеними переговорами і зменшенням витрат організації. Вдосталь попрактикувавшись у переговорах молодь отримала можливість перепочити та поспілкуватись зі Спікером за чашкою кави вже у кулуарах. Таку можливість забезпечила Арт – кав’ярня «Сальвадор Далі». Команда кав’ярні пригостила учасників заходу смачними вишуканими тістечками та запашною кавою.

Під час свого майстер-класу Марія Шульган змусила учасників проекту задуматись над різницею між словами «клієнт» та «гість», «колега» та «партнер». Спікер вважає, що до своїх покупців треба ставитись саме як до Гостей, а не як до клієнтів, а до співробітників Марія рекомендує ставитись як до колег за умови, якщо Ви недосвідчений молодий керівник, і як до партнерів, якщо у Вас за плечима вже є декілька років управлінського досвіду.

Завершився ж майстер-клас Марії Шульган дискусією про важливість соціальної відповідальності компанії в епоху економіки сервісу.

Організатори вважають, що “Smart Meetings” стає регіональним майданчиком для спілкування молодих професіоналів як між собою, так і з лідерами думок, майданчиком, де можна отримати заряд енергії, практичні поради від фахівців своєї справи, перейняти їх досвід та знання, розширити власне коло знайомств та збагатити світогляд.

На наступну зустріч до себе в гості організатори запросили відому журналістку, головного редактора Рівненського інформаційного порталу OGO.ua, експерта в галузі соціальних медіа – Юліану ТЕТ.


Вернуться к списку