Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2024 год

Список работ, поданных на конкурс имени И. Ткаченко «Молодежь осваивает маркетинг» 2012 г. (УАМ) Short list Работы, прошедшие во второй тур.

Список работ, поданных на конкурс имени И. Ткаченко «Молодежь осваивает маркетинг» 2012 г. (УАМ)

Shortlist

Работы, прошедшие во второй тур.

Работы расположены с учетом баллов и времени их поступления на конкурс. Место в этом списке не свидетельствует о том, что работа займет соответствующее место на конкурсе во втором туре.

Всего на конкурс было подано 58 работ из 36 университетов.

1. Бачуріна І.Г. Дослідження напрямків маркетингової діяльності ПАТ Укрінбанк», науковий керівник Азьмук Черкаський державний бізнес-коледж Кафедра економіки та підприємництва

2. Сторчак Ольги Анатоліївни Аналіз сервісної політики роздрібних мереж на ринку побутової техніки та електроніки», науковий керівник Дима Олександр Олексійович, КНЕУ ім. в. Гетьмана

3. Шатілов Олексій Дослідження сприйняття брендів стільникових операторів, науковий керівник к.е.н., ст. викладач Д.В. Сорочан Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля м. Луганськ

4. Головань Л.В «Удосконалення сервісного обслуговування на Південній залізниці», науковий керівник, к.т.н., доц.. Наумова О.Е, Українська державна академія залізничного транспорту

5. Адамова А.О., Медяновська А.О., Прокопова Н.В.. Дослідження національних та світових тенденцій розвитку ринку вина та розробка стратегій виходу ТМ «Інкерман» на нові ринки» КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

6. Забара Катерина Леонідівна Формування маркетингової стратегії діяльності українського виробника шин «Росава» на ринку Бразилії, науковий керівник д.е.н. проф. Старостіна А.О., Київський національний університет імені Тараса Шевченка IV курс, спеціальність „Міжнародна економіка”

7. Рижук Ірина. Ю. Маркетинговий аналіз товарної пропозиції ПрАТ завод "Іскра "», науковий керівник доц., к.е.н. Дейнега І. О., Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету Кафедра економіки та маркетингу

8. Марущак Олеся Ярославівна, Дослідження конкурентного середовища та формування маркетингової стратегії громадської організації «Форум видавців», науковий керівник к.е.н., доц. Третьякова Л.І.; к.е.н., доц. Косар Н.С. Національний університет «Львівська політехніка», кафедра маркетингу та логістики.

9. Киндрык Т. А Маркетинговые исследования рынка соков, науковий керівник Познякова О.О., ст.преподаватель, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

10. Сердунич Оцінювання конкурентного потенціалу підприємства на прикладі ПП «Володимир», науковий керівник Ковальчук С.В., ХНУ

11. Бомбалюк Дослідження ставлення молоді міста Хмельницького до соціальної реклами», науковий керівник Ковальчук С.В., ХНУ

12. Бондаренко Роман Миколайович Розробка річної програми комунікаційних заходів для ВАТ „Нікопольський хлібокомбінат”, науковий керівник старший викладач Савченко Т.В, ПВНЗ „Нікопольський економічний університет”

13. Плещинський С.В. Дослідження ринку обладнання для фермерських сільськогосподарських підприємств Рівненської області науковий керівник к.е.н., доцент Дейнега І. О., Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету

14. Гузій Ірина Оцінка інвестиційної привабливості проекту готелю преміум-класу». Науковий керівник Оксана Черненко, НТУУ КПІ

15. Турунова Дар’я Григорівна Дослідження маркетингової діяльності підприємства на ринку кухонної техніки в м. Черкаси”(на прикладі ФОП Карбушев Є.М.), Черкаський державний бізнес-коледж Кафедра економіки та підприємництва

16. Воробйова А.В. Маркетингові дослідження на ВАТ «Донецький завод гірничорятувальної апаратури», науковий керівник к. держ.упр., доцент Ляшко І.І.Донецький державний університет управління

17. Шаповал Ганна Олександрівна Маркетингові дослідження продукції йогуртно-десертної групи в м. Херсоні» науковий керівник: к. с-г. н., доцент кафедри менеджменту та організацій Сергєєва Юлія Анатоліївна, Херсонський державний аграрний університет»

18. Чорна Ю.О Сегментація української інтернет-аудиторії, для ефективного впровадження вірусної реклами, Харківський національний університет будівництва та архітектури Факультет економіки та менеджменту

19. Гавриш Дмитро Олександрович Практичні аспекти застосування фокус-груп в маркетингових дослідженнях, науковий керівник к.е.н., доцент Красовська О.Ю, Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля

20. Литвин Карина Ігорівна Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку видавничих послуг (на прикладі тов "Видавництво "Знання України")", науковий керівник к.е.н., доцент Фірсова Світлана Германівна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка економічний факультет кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

21. Підгайко А.О Формування іміджу сучасного підприємства», науковий керівник Райко Д.В., Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” факультет економічної інформатики та менеджменту кафедра економічної кібернетики та маркетингового менеджменту

22. Павленко Яна Анатоліївна, Маркетингове дослідження ринку освітніх послуг, науковий керівник Харкянен Людмила Василівна, Академія праці та соціальних відносин федерації профспілок україни економічний факультет кафедра маркетингу

23. Неграш Т.О. Дослідження напрямків маркетингової діяльності ТОВ «Мастер-торг» Черкаський державний бізнес-коледж Кафедра економіки та підприємництва

24. Безрук К.Б. Дослідження портрету клієнтів та їх лояльності для просування компанії на ринку банківських послуг (на прикладі «Райффайзен Банк Аваль»)», науковий керівник к.е.н. Міцура О.О, Сумський державний університет

25. Молнар К. О. Маркетингові дослідження ринку шоколадної продукції, науковий керівник д.е.н., професор Азарян О.М., Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

26. Алчиева А. Емкость и структура потребительского рынка шоколадной продукции и ТМ «Шедевр», науковий керівник Кужилева О. В., к.э.н., доцент, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

27. Захаровой Анны «Анализ рынка молочной продукции на примере ЧАО «Геркулес», науковий керівник Познякова О.О., ст.преподаватель, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

28. Байбурина Мария Станции технического обслуживания и автомойки г.Донецка», науковий керівник Юсифова Эльмина Рауфовна, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

29. Федосеева Ю.С. Ковтун А.И. Анализ рынка рекламных услуг г. Донецка, науковий керівник Криковцев А.А., Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

30. Наториной А.АМаркетинговая технология разработки и выведения на рынок новой торговой марки облепихово-подсолнечного масла», науковий керівник Криковцева Н.А Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Уважаемые номинанты, просим Вас до 9 июня предоставить нам тезисы для публикации в сборнике. Правила оформления тезисов смотри в подробно.

Ждем вас на конференции для презентации результатов ваших исследований!

С уважением

Ирина Лылык, генеральный директор УАМ


ПРАВИЛА ОФОРМЛЕНИЯ ТЕЗИСОВМ

НАЗВАНИЕ

Имя, Фамилия автора, учебное заведение

Имя, Фамилия, ученая степень и должность научного руководителя

2500 знаков с пробелами, Times New Roman, 12 шрифт




Вернуться к списку