Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
06
Черверг
Октябрь 2022
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2022 год RSS

1    2    3    4   


28.07.2022 З Днем Української Державності З Днем Української Державності

Шановні колеги!
Приміть найщиріші привітання з Днем Української Державності!
Цього року Україна святкує 1034-ту річницю хрещення Київської Русі.
Віримо в Бога і ЗСУ! Слава Україні!
Президент ГО УАМ Ірина Лилик
  ...
26.07.2022 Журнал «Маркетинг в Україні»  №1-2, 2022 року, 22942 Журнал «Маркетинг в Україні» №1-2, 2022 року, 22942

Довгоочікуваний - перший у цьому надважкому році випуск журналу «Маркетинг в Україні» попри всі перепони все ж таки побачив світ. Тема номеру, який фактично об’єднав в собі 2 випуски - «Маркетологи та маркетинг під час війни».
На сторінках цього номеру провідні маркетологи з різних куточків України розповідають про свою діяльність протягом перших місяців війни, про ціну, що довелося та доводиться платити задля збереження людей та компаній, про затьмарене війною сьогодення та свої плани на майбутнє.
Сьогодні ми разом з вами пишемо майбутнє нашої країни! Кожна історія, про яку йдеться в журналі, все ближче наближає нас до перемоги!

https://www.uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php  ...
20.07.2022 «Мир в душі» «Мир в душі»

11 липня 2022 року у гостинному залі Київського академічного театру українського фольклору «Берегиня» (м.Київ) відбувся черговий і маємо надію не останній захід психологічної підтримки для людей старшого віку, тимчасово переміщених осіб та для людей, що потребують емоційної підтримки через стрес/емоційне виснаження, тривогу, у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну в рамках проекту «Мир в душі».  ...
17.07.2022 Проєкт «Дуальна освіта для України»

13 липня 2022 року відбулась перша конференція потенційних учасників та партнерів Проєкту «Дуальна освіта для України». Метою проєкту є посилення спроможності закладів освіти України із надання послуг високоякісної дуальної форми здобуття освіту (ДФЗО) та забезпечення кращого розвитку трудового потенціалу для вітчизняного ринку праці. Учасниками проєкту є 7 переміщених зі Східної України університетів та їх приймаючі заклади освіти..

Діяльність проєкту буде зосереджено на забезпеченні: консультаційної підтримки, посиленні методологічних підходів, забезпеченні обміну досвідом та проведені широкої інформаційної кампанії щодо можливостей дуальної форми здобуття освіти. У співпраці з експертами в галузі дуальної освіти представники закладів освіти будуть розробляти методичну документацію та чіткі інструкції щодо кожного кроку процесу реалізації дуальної освіти, шаблони всіх необхідних документів, щоб гарантувати, що заклади освіти та підприємства можуть забезпечити належне управління процесами ДФЗО.

Проєкт реалізується ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за фінансової підтримки Проєкту «Економічна підтримка Східної України» та у співпраці із Міністерством освіти і науки України (МОН) і Державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України». 
  ...
16.07.2022 Вітаємо Ігоря Окландера, директора з маркетингу групи компаній Infomir та директора маркетингової агенції MIM:AGENCY та Міжнародного інституту маркетингу  із успішнім завершенням навчання та отриманням Сертифікату Strategic Customer-Centric Marketing Вітаємо Ігоря Окландера, директора з маркетингу групи компаній Infomir та директора маркетингової агенції MIM:AGENCY та Міжнародного інституту маркетингу із успішнім завершенням навчання та отриманням Сертифікату Strategic Customer-Centric Marketing

Перший сертифікат ANA серед українських фахівців!

Підтримка Україні з боку наших партнерів відбувається на тільки у сфері забезпечення зброї та фінансів, але й в площині освіти та здобуття нових знань. Так нещодавно була поглиблена співпраця між Асоціацією національних рекламістів (ANA https://www.ana.net) та Українською асоціацією маркетингу. Зокрема, наші партнери надали доступ до масштабних програм сертифікації професіоналів-маркетологів. Велика кількість модулів, які містять унікальні фреймоворки та методи маркетингової діяльності дозволила українським маркетологам отримати унікальні навички та запозичити передовий досвід американських колег. Першим отримав сертифікат Асоціацією національних рекламістів наш колега Ігор Окландер, кандидат економічних наук, директор з маркетингу групи компаній Infomir, директор маркетингової агенції MIM:AGENCY та Міжнародного інституту маркетингу.

Вітаємо!
  ...
26.06.2022 Український Економічний Resistance Форум

Український Економічний Resistance Форум відбудеться 30 червня 2022 року, у форматі онлайн-конференції на платформі ZOOM. Мета форуму – сприяння відновленню та розвитку економіки України в умовах війни, посилення міжнародного економічного тиску на агресора, формування бачень та інструментів відродження економіки після війни.
Організатори форуму – інвестиційна платформа InvestForum UA та Національна інвестиційна рада України.

Концепція форуму – це результат узагальнення досвіду команди InvestFotum UA, набутого під час організації міжнародних інвестиційних конференцій у 2020 і 2021 роках та трансформування цього досвіду в контексті війни. Український Економічний Resistance Форум відбудеться напередодні Міжнародної конференції з питань відновлення України (URC 2022) у Лугано, Швейцарія. Сподіваємося, наш захід стане однією з експертних платформ по напрацюванню концепцій та пропозицій для міжнародної спільноти.

Програма та перелік спікерів перебувають у процесі наповнення, зміни та уточнення відображаються на наших інформаційних ресурсах:
https://www.facebook.com/investforumua
https://t.me/InvestForum_UA_BOT

Реєстрація за посиланням: https://bit.ly/3aPcs3V  ...
25.06.2022 НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницька обласна організація ГО «Асоціація Маркетингу України»НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницька обласна організація ГО «Асоціація Маркетингу України» НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницька обласна організація ГО «Асоціація Маркетингу України»

23 червня 2022 року відбувся нетво́ркінг для внутрішньо переміщених жінок та діток, які змушені були покинути місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!».

Учасники та учасниці нетворкінгу мали можливість обговорити проблеми адаптації внутрішньо переміщених жінок та діток у місті Вінниця та області, проблеми як батькам вберегти дітей від психологічної травми під час війни. 
  ...
23.06.2022 Вітаємо Дмитра Афанасьєва, студента спеціальності Маркетинг Державного біотехнологічного університету (м. Харків) із успішнім завершенням навчання на програмі «Certificated ANA Marketing Student» та отриманням СертифікатуВітаємо Дмитра Афанасьєва, студента спеціальності Маркетинг Державного біотехнологічного університету (м. Харків) із успішнім завершенням навчання на програмі «Certificated ANA Marketing Student» та отриманням Сертифікату Вітаємо Дмитра Афанасьєва, студента спеціальності Маркетинг Державного біотехнологічного університету (м. Харків) із успішнім завершенням навчання на програмі «Certificated ANA Marketing Student» та отриманням Сертифікату

Пишаємося нашими студентами-маркетологами!
Дмитро Афанасьєв – студент 1 курсу спеціальності Маркетинг Державного біотехнологічного університету один із 11 студентів українських університетів був відібраний американською Асоціацією національних рекламодавців (ANA https://www.ana.net) для сертифікаційної програми «Certificated ANA Marketing Student», доступ до якої наданий за сприяння ГО «Української асоціації маркетингу». Впродовж травня, червня Дмитро удосконалював свої знання в галузі маркетингу з розуміння рушійних сил ринку та кращих зарубіжних практик - від інтегрованого маркетингу до розуміння клієнтів, стратегії, формування показників успіху. Програма включала онлайн-курси з різними рівнями інтерактивності: повністю інтерактивний мультимедійний формат, частково інтерактивний формат презентації слайдів PowerPoint з коментарем та формат лекцій на основі відео без інтерактивності. Дмитро успішно завершив навчання та за результатами оцінювання 23 червня 2022 р. отримав сертифікат, який додає конкурентних переваг для працевлаштування. 
  ...
23.06.2022 21.06.2022. НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницьке відділення ГО УАМ21.06.2022. НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницьке відділення ГО УАМ 21.06.2022. НЕТВО́РКІНГ «ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!», Вінницьке відділення ГО УАМ

21 червня 2022 року відбувся нетво́ркінг для внутрішньо переміщених жінок, які змушені були покинути місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну
«ПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МИРУ!».
Учасники нетворкінгу мали можливість обговорити проблем адаптації внутрішньо переміщених жінок у місті Вінниця та області; познайомитися з особливостями навчання дітей в освітніх закладах Вінниці, переведення здобувачів вищої освіти із ЗВО, що знаходяться в зонах бойових дій; обговорити питання правового захисту внутрішньо переміщених осіб, які здійснюють пошук роботи; обговорити можливості працевлаштування, організації бізнесу, перенесення бізнесу з попереднього місця (перелокація підприємства); разом з спікерами здійснити генерування бізнес ідей учасників заходу; а також побувати на підприємствах м. Вінниці, які працюють заради Миру від початку війни та на момент заходу мають пропозиції щодо працевлаштування для внутрішньо переміщених жінок у місті Вінниця та області.  ...
04.06.2022 Збірка «100+ історій жінок та дівчат у війні Росії проти України. Том 2 Збірка «100+ історій жінок та дівчат у війні Росії проти України. Том 2

Реальні історії реальних людей.
100stories_ukr_volume2.pdf  ...

1    2    3    4