Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
|
 |
|
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра економіки та фінансів запрошують науковців, аспірантів, слухачів магістратури, представників органів державної влади та фінансових установ, підприємств, організацій взяти участь у міжнародній науково-практичній конференції на тему: «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 22-24 вересня 2016 року.
...
|
|
Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти» 18-19 вересня 2014 року
Учасники конференції констатують актуальність питань щодо наближення змісту освіти до вимог ринку праці та зазначають необхідність послідовної та системної роботи по впровадженню принципів дуальної освіти в систему підготовки фахівців в Україні, вважаючи цей напрям роботи відповіддю на ті виклики які стоять сьогодні не лише перед системою освіти, а й перед економікою і суспільством в цілому. Дуальна освіта дає можливість оптимально поєднати набуття теоретичних знань та практичних навичок, підвищує шанси випускників отримати перше робоче місце; забезпечує безперервну модернізацію змісту навчальних програм та гарантує здобуття сучасного рівня освіти, шо в свою чергу сприяє економічному розвитку країни.
Учасники конференції виокремили основні напрями роботи щодо впровадження принципів дуальної освіти в Україні, а саме:
• Налагодження сталих партнерських зв’язків навчальних закладів та виробництвами/закладами/організаціями;
• Формування системи незалежної оцінки
• Розробка та впровадження механізмів погодження навчальних програм с партнерськими виробництвами/закладами/організаціями;
При цьому наголошується на необхідності реалізації цих підходів на всіх освітніх рівнях – від професійно-технічної до вищої професійної освіти. З метою реалізації принципів дуальної освіти учасники конференції ухвалили « Дорожню карту.pdf з впровадження дуальної освіти в Україні».
Організатори конференції Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та НТУУ «Київський політехнічний інститут»
...
|
|
Експерти наголосили, що сьогодні закладені законодавчі підвалини для впровадження системи дуальної освіти в Україні, яка надасть можливість формувати в студентів сучасні знання і вміння практичного характеру та забезпечить кваліфікованими кадрами підприємства в Україні. Представники вузів поділилися першим позитивним досвідом щодо впровадження елементів дуальної освіти та наголошували на тому, що в умовах автономії вузів подолання інертності є чи не основною запорукою успіху реформування навчального процесу. Представники бізнесу підкреслили свою готовність щодо співпраці та взаємодії в сфері освіти.
http://mon.gov.ua/…/u-naczionalnomu-lisotexnichnomu-univer…/
...
|
|
В Одеському національному політехнічному університеті 26-27 травня 2016 року відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології».
За результатами конференції кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету отримала доручення розробити професійні стандарти з спеціалізації «Цифровий маркетинг».
За допомогою скайпу конференцію привітав Президент Європейської Конфедерації Маркетингу Ендрю Харвей.
Материалы конференции размещены по адресу http://economics.opu.ua/ ...
|
|
На даному етапі розвитку суспільства, в умовах глобалізації, підвищуються вимоги до підготовки фахівців. Щоб бути ефективним маркетинг повинен змінитися. Прийшов час для реалізації одного із законів діалектики – переходу кількості в якість. Наряду з підготовкою маркетологів широкого профілю необхідно почати підготовку вузьких спеціалістів – з маркетингових досліджень, маркетингових комунікацій, цифрового маркетингу, фахівців для каналів збуту.
Скачать.pdf
...
|
|
Організатором Форуму виступила Українська Асоціація Маркетингу у партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Протягом двох днів точилися гострі дискусії щодо шляхів наближення освіти до вимог ринку праці поміж представниками різних вищих навчальних закладів, фахових об’єднань, МОН, Федерації роботодавців України.
Скачать.pdf
...
|
|
Декабрьское заседание клуба B2B Ukraine было необычным – портрет идеального менеджера (по маркетингу и продажам) мы составляли в двух группах на новогодней вечеринке. И хотя смеха и дружеского стеба было больше, чем серьезных дискуссий – результаты работ этих групп заслуживают публичного рассмотрения, – тем более в контексте направлений развития 2015
Скачать.pdf
...
|
|
Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» (ВГО УАМ) провела засідання Експертної групи щодо формування «Положення про дуальну освіту», яке розробляється експертною групою і відображає точку зору фахівців різного спрямування, залишаючи за конкретним ВНЗ право використовувати його та вносити доповнення з врахуванням особливостей кожного університету (академії, інституту, коледжу).
...
|
|
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас до обговорення Професійного стандарту зі спеціальності «Маркетинг» Частини 1. Кваліфікаційні вимоги до фахівців:
- бренд-менеджмент
- маркетингові дослідження
- маркетингові комунікації
Професійний стандарт підготовлено робочою групою ВГО «Українська асоціація маркетингу» та Всеукраїнської рекламної коаліції.
В документі містяться відомості про кваліфікаційні вимоги до фахівців з маркетингу.
Кваліфікаційні вимоги слугують підвищенню та уніфікації стандартів маркетингової освіти, уніфікації вимог до фахівців при тестуванні, прийнятті на роботу, атестації.
Свої зауваження та пропозиції просимо надсилати до Робочої групи за адресою: ad@advanter.ua та lsv.uma2000@gmail.com
З повагою
Робоча група
Текст Стандарта.pdf
...
|
|
У 2013 році ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» (надалі – УАМ) у взаємодії з Міністерством освіти і науки України ініціювала проведення пілотного проекту з розроблення новітніх професійних стандартів та стандартів вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг».
Розмова про це була започаткована 26 лютого 2013 року, коли УАМ за підтримки Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провела засідання робочої групи в рамках проекту «Удосконалення системи освіти заради кращої конкурентоспроможності молоді на ринку праці».
Подробноdf
...
|
|
30 сентября 2011 года Всеукраинская общественная организация «Украинская ассоциация маркетинга» и Центр гендерно-правового образования, Всеукраинская рекламная коалиция, Индустриальный телевизионный комитет, Международная ассоциация маркетинговых инициатив, Украинская ассоциация директ-маркетинга, творческий объединение «Союз рекламистов Украины», Киевская общественная организация «Институт либерального общества», Международная общественная организация «Школа равных возможностей», Всеукраинская общественная организация «Женский консорциум Украины», Международная общественная организация «Международная ассоциация маркетинговых инициатив» подписали Стандарты недискриминационной рекламы в Украине и создали Индустриальный гендерный комитет по рекламе.
Международными наблюдателями выступили Мировая федерация рекламодателей (The World Federation of Advertisers (WFA) и Европейский альянс по стандартам в рекламе (European Advertising Standards Alliance (EASA). Проект выполнялся при поддержке Фонда имени Фридриха Эберта в Украине.
Участники подписания подчеркнули, что это первый шаг на пути внедрения механизма гендерного равенства в систему саморегулирования рынка рекламы. Ведущие профессиональные ассоциации и влиятельные гендерные организации приступили к конструктивной совместной работе по практическому применению стандартов с целью повышения качества рекламы, поднятию престижа рекламной отрасли в Украине. ...
|
|
|
 |
 |
 |
|
|