 |
|
Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві
2 лютого 2012 року за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Фулбрайтівського товариства в Україні відбулося засідання «круглого столу» «Освіта в інтересах споживачів».
Обговорювалися положення книги Філіпа Котлера та Карен Фокс «Стратегічний маркетинг для навчальних закладів» та доцільні шляхи їх впровадження в умовах України. У даному контексті розглядалися питання дослідження задоволеності споживачів освітніх послуг вищих навчальних закладів – роботодавців, випускників, батьків та студентів, а також механізми практичної взаємодії вишів та фахових організацій, які представляють учасників профільних ринків.
...
|
“Економічний вісник НТУУ КПІ"
Вельмишановні колеги !
Факультет менеджменту і маркетингу НТУУ «КПІ» повідомляє про
підготовку чергового номеру щорічного видання “Економічний вісник
Національного технічного університету України “Київський
політехнічний інститут”. Збірник включено до оновленого переліку
фахових видань з економіки, який затверджено ВАК України. У збірнику
публікуються наукові статті професорсько-викладацького складу факультету,
інших університетів, інститутів і науково-дослідних установ України і зарубіжжя,
результати дисертаційних досліджень докторантів і аспірантів. Термін подачі
матеріалів – до 15 жовтня 2010 р. Публікація статей відбувається за кошти
факультету. Вимоги до статей наводяться в додатках. Орієнтовна дата виходу
збірника – червень 2011 р.
...
|
Маркетинговые технологии в условиях инновационного развития экономики
З 11 по 13 грудня 2008 року у Хмельницькому національному університеті відбулася 3-тя міжнародна науково-практична конференція, “Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки”.
Проведення конференції було присвячено ювілейним подіям Хмельницького національного університету, серед яких:
5-ти річчя кафедри маркетингу;
10-ти річчя акредитації спеціальності «Маркетинг»;
35-ти річчя Інституту економіки і управління.
Організаторами конференції виступили Українська асоціація маркетингу (УАМ); Хмельницький національний університет, Національний університет “Львівська Політехніка”, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут і Хмельницька філія КБ “Приватбанк”.
Доповіді на конференцію надіслало понад 100 науковців і фахівців з маркетингу провідних вищих навчальних закладів з 20-ти областей України.
...
|
|
Встреча в компании TNS в Украине
22 апреля 2008 года в рамках Клуба преподавателей Украинской Ассоциации Маркетинга компания "ТНС Украина" впервые провела день открытых дверей для преподавателей киевский вузов.
...
|
|
Семинар для преподавателей ДМ в условиях кризиса
14 марта Украинская Ассоциация Директ Маркетинга совместно с Украинской Ассоциацией Маркетинга провела семинар для преподавателей «ДМ в условиях кризиса». В семинаре приняло участие 26 преподавателей маркетинга, представляющие вузы Львова, Киева, Донецка, Харькова, Хмельницкого, Одессы. Семинар имел отраслевую специфику и был четко ориентирован на различные сферы бизнеса: банковский сектор, страховой бизнес, ритейл, сектор В2В. ...
|
|
|
 |
 |
 |
|