 |
Конференции, международные практики студентов, аспирантов, преподавателей
|
Международная научно-практическая конференция "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге"
основана в 2007 году
http://km.fem.sumdu.edu.ua/kafedra-marketingu/konferents%D1%96ya-marketing-%D1%96nnovats%D1%96y-%D1%96-%D1%96nnovats%D1%96%D1%97-v-marketingu
Тематические направления конференции:
- методологические и теоретико-методические основы маркетинга инноваций;
- товарная инновационная политика современного предприятия;
- управление жизненным циклом инноваций;
- управления торговой маркой в контексте маркетинга инноваций;
- формирование спроса и продвижение инновационного продукта на рынок;
- управление маркетинговыми рисками инноваций;
- управления потенциалом инновационного развития предприятия на принципах маркетинга;
- инновации в маркетинге;
- методы маркетинговых исследований;
- новые стратегии сегментирования рынка;
- модификация кривой жизненного цикла товара;
- новые маркетинговые стратегии охвата и развития целевого сегмента;
- маркетинг экологических инноваций.
Рабочие языки конференции: украинский, русский, английский.
Участники конференции: к участию приглашаются ученые, преподаватели вузов, докторанты, аспиранты, представители бизнес-структур, заинтересованные в тематике конференции.
Участники конференции могут опубликовать статьи по проблематике конференции в научном журнале «Маркетинг и менеджмент инноваций».
Подробнее о конференции можно узнать по телефону кафедры маркетинга СумГУ 0542 68-78-44
|
Про журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» (українська)
Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» висвітлює актуальні питання з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти інноваційних трансформацій в економіці.
Згідно з Постановою Вищої атестаційної комісії № 1-05/2 від 23.02.2011 року журнал ММІ включено до Переліку наукових фахових видань України
Видання «Маркетинг і менеджмент інновацій» включено до міжнародної бази наукових видань Directory of Open Access Journals (http://www.doaj.org/doaj?func=openurl&genre=journal&issn=22184511&volume=239&issue=1&date=2011&uiLanguage=en ), що знаходяться у вільному доступі.
Графік виходу номерів (№1 – березень; №2 – червень; №3 – вересень; №4 – грудень).
Мови публікацій – українська, російська, англійська.
З умовами публікації та вимогами до оформлення матеріалів можна ознайомитись на сайті http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ або зв’язавшись з редакцією за електронною адресою mmi.sumy@gmail.com.
Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» видається кафедрою маркетингу та управління інноваційною діяльністю (http://km.fem.sumdu.edu.ua/) Сумського державного університету.
|
Пятая Международная научно-практическая конференция "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге", 29 сентября по 1 октября 2011 года, г. Сумы.
Уважаемые коллеги!
Кафедра маркетинга Сумского государственного университета, Сумский региональный центр интеллектуального развития и Украинская ассоциация маркетинга приглашают Вас принять участие в работе
Пятой Международной научно-практической конференции "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге",
которая будет проводиться с 29 сентября по 1 октября 2011 года в г. Сумы.
Проведение этой конференции становится хорошей традицией нашей кафедры. Каждый год в ней принимают участие представители Украины, России и других стран.
Информационный лист конференции с проблематикой, условиями участия и оплаты находится во вложенных файлах.
В случае, если у Вас возникнут вопросы обращайтесь к
Ильяшенко Наталье Сергеевне по тел. +380662719331,
Нагорному Евгению Игоревичу по тел. +380952571726 или
пишите на адрес 780317@ukr.net.
С уважением,
оргкомитет конференции
|
МІЖНАРОДНА НАУКОВО – ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ, АСПІРАНТІВ ТА СТУДЕНТІВ
МАРКЕТИНГ-ДАЙДЖЕСТ
22-26 листопада 2010 р.
м. Донецьк
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського запрошує Вас взяти участь у міжнародній науково – практичній інтернет-конференції “МАРКЕТИНГ-ДАЙДЖЕСТ” яка відбудеться 22-26 листопада 2010 року
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
- Маркетингова діяльність у кризових та посткризових умовах
- Маркетингові комунікації в системі інноваційного маркетингу
- Сучасне підприємництво та перспективи його розвитку
- Інноваційні та інформаційні технології маркетингової діяльності
- Міжнародний маркетинг в контексті глобалізаційних процесів
- Соціально-відповідальний маркетинг
- Маркетинг в індустрії туризму.
Для включення до програми конференції оргкомітетом розглядаються заявки і тези, отримані в електронному вигляді до 25 жовтня 2010 р. включно.
Організаційний внесок кожного з учасників (за організаційні витрати, розміщення матеріалів конференції на сайті та їх публікацію у збірнику) складає – 50 грн.
Для включення тез доповідей у збірник матеріалів конференції необхідно направити на адресу оргкомітету в електронному вигляді:
|
1
2
3
|
|
 |
 |
 |
|