Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
15
Понедельник
Август 2022
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Клуб директоров МИ
Владимир Швец. 20 год изменил мир: основные тенденции маркетинговых исследований после локдауна. Владимир Швец. 20 год изменил мир: основные тенденции маркетинговых исследований после локдауна.

С того времени как мы практически все знали о бизнесе, исследованиях, о клиентах, их запросах и предпочтениях, прошло не так много - всего год. Но это как ДО и ПОСЛЕ. Год назад всем было понятно, что маркетинговые исследования нужны, пусть даже не каждый клиент понимал зачем, но бюджет выделен, а цели и задачи обсуждаются. И вот, за год, основные понятия во взаимодействии заказчика, исполнителя и пользователя сделали сальто мортале.
Скачать.pdf  ...
Ірина Лилик, Наталія Савицька. Процедура аудиту маркетингових і соціальних досліджень, досліджень громадської думки Ірина Лилик, Наталія Савицька. Процедура аудиту маркетингових і соціальних досліджень, досліджень громадської думки

Скачать.pdf  ...
Світлана Ільїна. Дослідницький ринок України у 2020р  - погляд через Prozorro Світлана Ільїна. Дослідницький ринок України у 2020р - погляд через Prozorro

Українська Асоціація Маркетингу об’єднує вагому частку дослідницьких організацій України, включаючи бізнес-компанії, іноземні представництва, наукові інститути, чим сприяє консолідації дослідницького ринку. УАМ систематично збирає та забезпечує всіх учасників фахової спільноти аналітичною інформацією щодо обсягів та типізації дослідницького ринку в Україні, маючи на меті зробити ринок прозорим. Відомо, що певна частка маркетингових досліджень в 2020 році відображена і в закупівлях ProZorro.
Скачать.pdf  ...
Ірина Лилик. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ Ірина Лилик. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ

Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу, та експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати є відкритими, презентуються на конференціях, оприлюднюються в журналі «Маркетинг в Україні». Дослідження, яке ми презентуємо спирається на дані за 2020 рік.
Скачать.pdf  ...
Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit) Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit)

Наявність сучасних каналів доступу споживача до сервісів, комунікацій полегшує споживачеві порівняння зручності різних сервісів у різних компаній і водночас стає викликом та ключовою конкурентною перевагою. Коли клієнти взаємодіють з компаніями в багатоканальних і крос канальних комунікаціях це – мультиканальні комунікації. Якщо один й той же запит клієнта відбувається по декількох каналах одночасно, ця взаємодія носить назву омніканальної (від латинської omnis – всі, всюди) комунікації.

Подробно.pdf

  ...
Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження

Дана стаття узагальнює роботу публікацією Примірної Специфікації з маркетингових досліджень. Інформаційний ресурс infobox.proz

Подробно.pdf

  ...
Инновационные технологии  Inlimited_Analytics в исследовании рынков зарубежных стран. Инновационные технологии Inlimited_Analytics в исследовании рынков зарубежных стран.

Различные причины влияют на принятие компаниями решений о выходе на зарубежные рынки. Как же правильно определить потенциальные рынки сбыта своих товаров или услуг за рубежом? Проанализировав различные источники в сети Интернет можно получить бесценную маркетинговую информацию о рынках, понять какие шаги планируют конкуренты, выявить существующие тенденции и колебания покупательского спроса, контактные данные новых поставщиков и их возможности  и т.д. 

Подробно.pdf

  ...
Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження

Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу з створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний веб-портал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua

Подробно.pdf

  ...
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ

Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Результати дослідження презентуються на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій та конференції «Маркетинг в Україні».
Подробно.pdf
  ...
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов

Toyota занимает первое место как самый ценный автомобильный бренд,
в отрасли с более высоким уровнем маржинальности, новых форм собственности и конкурентов, ориентированных на технологии
  ...

1    2    3    4    5