Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами
Регіональні представництва ІГКР
|
|
|
|
|
31.07.2023
|
Cтратегічна сесія ІГКР: напрацювання нових інструментів ІГКР для воєнного та післявоєнного періодів.
26-28 липня 2023 року відбулася «Cтратегічна сесія ІГКР: напрацювання нових інструментів ІГКР для воєнного та післявоєнного періодів», організована Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з FES-Ukraine.
Захід зібрав очільників регіональних представництв Комітету, представників ДПСС, рекламного сектору та юристів.
Протягом трьох днів учасники заходу мали можливість:
✔️Представити результати діяльності своїх підрозділів
✔️Обмінятися досвідом та техніками протидії появі дискримінаційного рекламного контенту
✔️Ознайомитися із змінами в чинному рекламному законодавстві
✔️ Дослідити використання сексистського контенту в соціальній рекламі та у комунікаціях волонтерських об’єднань
✔️Розробити хед лайни у громадських комунікаціях
✔️ Обговорити експертні заключення ІГКР через призму змін в рекламному законодавстві України.
У фокусі Стратегічної сесії був також аналіз тенденцій змін рекламного контенту із початком повномасштабного вторгнення. Було виокремлено та проаналізовано ключові тематичні та структурні зміни в рекламних сюжетах, визначено коло найбільш активних на сьогодні рекламодавців, напрацьовані можливі алгоритми для подальшої плідної співпраці.
💛💙Щиро вдячні всім учасникам за плідну роботу та Збройним Силам України за можливість зустрітися в офлайн форматі.
...
|
19.02.2022
|
Щорічна стратегічна сесія Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
15-17 лютого 2022 р. відбулася щорічна стратегічна сесія Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, в якій взяли участь керівники регіональних представництв та юристи.
В процесі роботи були підбиті підсумки роботи ІГКР за 2021:
1. розглянуто звіти регіональних представництв Комітету;
2. на основі внесених змін в Закон України «Про Рекламу» вдосконалено зміст та структуру експертного висновку, який надає ІГКР;
3. представлено комплекс практичних вправ для імплементації в навчальні програми закладів освіти за темою «Протидія появі та розповсюдженню дискримінаційної за ознакою статі в рекламі»
4. сформовано план роботи Комітету на 2022 рік.
Організатори заходу: ІГКР та FES-Ukraine ...
|
24.09.2020
|
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
22 вересня 2020 року Одеське регіональне відділення Національної школи суддів України спільно із громадськими організаціями “Українська Асоціація Маркетингу”, “Всеукраїнська асоціація жінок-суддів” та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели для суддів апеляційних та місцевих судів онлайн семінар “Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади”.
Детально
...
|
21.05.2020
|
Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
Засідання Вінницької Експертної ради з питань запобігання дискримінації за ознакою статі.
20 травня 2020
Говорили про результати роботи Експертної ради у 2019 році, про організацію здійснення моніторингу розміщення дискримінаційної реклами за ознакою статі у Вінницькій області, про національне законодавство у сфері реклами щодо протидії дискримінації. Жваву дискусію викликали результати заходів на виявленні порушення у розміщенні рекламної продукції підприємствами м. Вінниця, що містить елементи дискримінації за ознакою статі.
...
|
08.03.2020
|
Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та суддів щодо попередження появи сексистської реклами
19 -21 лютого 2020 року відбулася стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС та суддів щодо попередження появи сексистської реклами». В роботі сесії взяли участь провідні експерти ІГКР, представники центрального апарату та 25 регіональних відділень Держпроспоживслужби України, члени Всеукраїнської асоціації жінок-суддів тощо. Були презентовані та обговорені практики взаємодії та напрацювання щодо подолання дискримінаційної реклами. У 2019 саме завдяки плідній співпраці ІГКР та ДПСС вдалося зупинити розповсюдження 152 сексистських рекламних кампаній. Компанії-рекламодавці заплатили чималі штрафи за порушення вимог ст. 7 та ст. 8 Закону України «Про рекламу»: «Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності (ст.7) та «…вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками … статі (ст.8)». Загальна сума штрафів сягнула 2 839 810 грн. На Сесії обговорювалися питання подолання юридичної безграмотності рекламодавців, шляхи об’єднання зусиль представників НГО та різних гілок влади задля проведення просвітницької діяльності та недопущення дискримінації за ознакою статі в рекламі.
Організаторами заходу виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
...
|
07.02.2020
|
31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів
31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів на тему: "Міжнародний та український досвід попередження поширення сексистської реклами: співпраця споживачів реклами з судовою гілкою влади". З кожним роком збільшується кількість судових справ з питань дискримінації в рекламі за ознакою статі. На семінарі були обговорені судові практики щодо розгляду справ з дискримінації в рекламі і порушення статей 7 і 8 Закону України «Про рекламу». Був представлений Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011. У семінарі також взяли участь представники громадських організацій маркетологів і рекламістів, ДПСС України. Було прийнято рішення об'єднати зусилля в законотворчій діяльності, в тому числі для внесення змін в Закон України «Про рекламу»
...
|
08.09.2019
|
Beijing+25
4-5 вересня, Кишинів, Молдова. Експерти Української Асоціації Маркетингу та ІГКР взяли участь у «Beijing+25 Суб-регіональна експертна консультація для Республіки Молдова, України, Білорусь, Грузії, Вірменії, Азербайджан, Румунії». Дні дискусій, обміну досвідом та планування майбутніх головних напрямків роботи. ...
|
15.05.2019
|
Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України
В період дослідження потенційними мішенями для нападів були визначені колишні кандидатки на посаду президента, дружини кандидатів, які вийшли до другого туру, та політичні журналістки.
Портрет кривдника в онлайн мережах: соціальний та географічний нарис
Дослідження проводилося 01.02 по 03.05.2019 року.. Протягом цього періоду проаналізовано 2793 постів та коментарів насильницького змісту, 1627 з яких по відношенню до жінок в мережі Facebook та 123949 постів та комментарієв в інших соціальних мережах, 9434 з яких по відношенню до жінок: Twitter - 152151 posts (including 8811 posts targeted women), YouTube - 38631 (1770), Tumblr - 445 (40).
VAWE_Ukraine.pdf
...
|
Новини
1 - 10 из 65
Начало | Пред. |
1
2
3
4
5
6
7
|
След. |
Конец
|
|
|
|
|
|
|