Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
03
Субота
Грудень 2022
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами

23–24 травня 2013 р. у ЧТЕІ КНТЕУ пройшов VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами. Організаторами фестивалю стали: кафедра товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ, Чернівецька обласна організація ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», ЧОО «Спілка рекламістів України», Чернівецький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, рекламне агентство «А.С.С.».

Партнерами VІІ-го Буковинського студентського фестивалю реклами є:ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, ТОВ «Ант ЛТД», рекламне агентство «А.С.С.», телерадіокомпанія «А.С.С», радіостанція «103.2», ПрАТ «Імпульс», ПАТ «Альфа банк», ТОВ «Нова пошта»,
«Geometria.ru», ПП Лазрін Й.М., молодіжна організація «Це Чернівці, крихітко», центр реклами та піару «GRANDES».

В експозицію робіт фестивалю ввійшли 112 друкованих, 29 відеоробіт, які представили 114 студентів таких вищих навчальних закладів:

1. Київський національний економічний університет.

2. Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ.

3. Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.

4. Хмельницький національний університет.

5. Державний вищий навчальний заклад «Чернівецький політехнічний коледж».

6. Чернівецький кооперативний економіко-правовий коледж.

7. Вищий навчальний заклад «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі».

8. Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут».

9. Дніпропетровський державний аграрний університет.

10. Дніпропетровський технікум зварювання та електроніки ім. Є.О.Патона.

11. Донецький національний університет.

12. Полтавський університет економіки і торгівлі.

Учасники були задіяні у таких конкурсах: розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами (плакатів та листівок); соціальна реклама (друкована реклама: плакати, листівки); відеореклама (реклама підприємств, товарів, послуг і т.д.); друкована реклама рідного ВНЗ і рідного міста.

За сприяння Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні вперше у рамках фестивалю введена спеціальна номінація в соціальної рекламі: «Разом проти сексизму в рекламі».

З вітальними словами до гостей та учасників VІІ-го Буковинського студентського фестивалю реклами звернулись:

Ореховська Тетяна Миколаївна – директор Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ;

Ромат Євген Вікторович – голова Спілки рекламістів України, доктор наук з державного управління, професор, завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ;

Лилик Ірина Вікторівна – генеральний директор ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», к.е.н., доцент;

Коцур Наталія Іллівна – начальник відділу у справах сім’ї та молоді Чернівецької міської ради;

Нікола Черноголовко – креативний директор рекламної агенції «Бюро Маркетингових Технологій».

На захід були запрошені переможці попередніх фестивалів, які працюють у сфері маркетингу та реклами, зокрема:

Столяр Яна – директор Центру реклами та піару «GRANDES»;

Танас Оксана – директор рекламного агентства «Зорепад»;

Филипчук Юлія – повідний спеціаліст рекламного агентства «А.С.С»;

Тюменцева Юлія – дизайнер-рекламіст газети «Від і До»;

Глібка Олег – директор рекламного відділу ТОВ «АНТ ЛТД»;

Міхасюта Кіра – спеціаліст з реклами подарункового дому «Яблуко»;

Лесь Христина керівник відділу збуту і реклами Телевізійної радіокомпанії «Чернівці».

За рішенням компетентного журі, до складу якого увійшли представники провідних рекламних агенцій та бізнесу, переможцями VІІ Буковинського студентського фестивалю реклами стали:

Ø У номінації «Розробка оригінал-макетів комерційної друкованої реклами (плакатів та листівок)»:

1 місце – Глухова Анастасія (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Bravo. Syperпружний матрац»;

2 місце – Джобула Юлія, Маначинська Анастасія (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «МОНАЧІН – ввімкни себе вранці»;

3 місце – Глухова Анастасія (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Матрац «Askona». На цьому можна…» та Бойчук Андрій, Кавкалов Дмитро, Маковійчук Інна (ЧНУ ім.Ю.Федьковича) із роботою «Агенція з прання та прасування «Світ чистоти»».

Ø У номінації «Соціальна реклама»:

1 місце – Бойчук Андрій, Кавкалов Дмитро, Маковійчук Інна (ЧНУ ім.Ю.Федьковича) із роботою «Кожна краплина важлива»;

2 місце – Зеленюк Ольга (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Чи варто?»;

3 місце – Гордуни Олександра (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Знайди час на інших…».

Ø У номінації «Відеореклама»:

1 місце – Мемех Ольга та Свекла Денис (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Відкрий в собі Чернівці»;

2 місце – Антонович Анастасія (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Levante»;

3 місце – Схіртладзе Ілля, Дорохов Владислав, Молчанова Карина (НТУ «ХПІ») із роботою «Gillette».

Ø У номінації «Друкована реклама рідного ВНЗ і рідного міста»:

1 місце – Глухова Анастасія (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Чернівці. Там де народжується казка»;

2 місце – Макух Анна (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Чим не Європа?»;

3 місце – Настюк Анастасія (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Досконалість, гармонія, довершеність…місто Чернівці».

Ø У номінації «Разом проти сексизму в рекламі»:

1 місце – Клименюк А., Сафоник О., Передня Н. (КНЕУ) із роботою «Social descrimination»;

2 місце – Лаврук Максим (ЧТЕІ КНТЕУ) із роботою «Жінка – мистецтво»;

3 місце – Коваленко Сергій (ДНУ) із роботою «Пам’ятай, що рекламуєш!».

Ø У номінації «Приз глядацьких симпатій» перемогу здобула студентка ЧТЕІ КНТЕУ Іліка Ганна із роботою «Позитив».

У рамках фестивалю генеральний директор ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» І.В. Лилик та креативний директор Бюро маркетингових технолій Ніколо Черноголовко провели тренінги на тему «Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: співпраця заради формування суспільної думки», які відвідали представники рекламних агенцій і бізнесу, викладачі та студенти ЧТЕІ КНТЕУ. У ході тренінгів були розглянуті наступні питання:

1. Сексизм у рекламі. Поняття недобросовісної реклами.

2. Погляд рекламістів: сексизм у рекламі – творчі та економічні аспекти.

3. Вплив сексистської реклами на суспільство – погляд гендерних організацій.

4. Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі в Україні.

5. Саморегулювання рекламного ринку в Україні. Роль Індустріального Гендерного Комітету з реклами.

Вищезазначені питання викликали велику зацікавленість до даних проблем, учасники взяли активну участь у дискусіях, жваво обговорювали механізми взаємодії рекламодавців, рекламних агентств та споживачів реклами, аналізували кейси. У ході тренінгу особлива увага була зосереджена на місці етичної реклами в навчальному процесі, обговоренні методичних підходів до викладання теми у КНЕУ і ЧТЕІ КНТЕУ. Проект реалізовувався у партнерстві з Фондом ім. Ф. Еберта в Україні.

Отож, учасники та переможці VIІ Буковинського студентського фестивалю реклами виявили неабияку зацікавленість сучасними технологіями та можливостями рекламного ринку.


Вернуться к списку