 |
 |
 |
Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе
|
|
 |
Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України
В період дослідження потенційними мішенями для нападів були визначені колишні кандидатки на посаду президента, дружини кандидатів, які вийшли до другого туру, та політичні журналістки.
Портрет кривдника в онлайн мережах: соціальний та географічний нарис
Дослідження проводилося 01.02 по 03.05.2019 року.. Протягом цього періоду проаналізовано 2793 постів та коментарів насильницького змісту, 1627 з яких по відношенню до жінок в мережі Facebook та 123949 постів та комментарієв в інших соціальних мережах, 9434 з яких по відношенню до жінок: Twitter - 152151 posts (including 8811 posts targeted women), YouTube - 38631 (1770), Tumblr - 445 (40).
VAWE_Ukraine.pdf
Вернуться к списку
|
 |
|