Site map
Make start page
Today:
29
Friday
March 2024
РУС
УКР
ENG
Personal entry: Login:
Password:
Forgot password?
Registration
Search on site:
Home
About Us
News
Our Projects, journal
Certification and Trainings
Standards
UMA Clubs
UMA Members
Intermediate Court
Gender Center
Publication UAM
Our Sponsors
Our Partners
FAQ
Contact Us
Forum
Industrial Gender Committee on Advertising
Regional representative offices of IGCA
All about research
Standards
Этический кодекс
Стандарты качества
Стандарти ESOMAR
Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ESOMAR 2008р.
Передмова
Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень ICC/ESOMAR
Керівництво ESOMAR/WAPOR щодо проведення опитувань громадської думки
Директива ESOMAR щодо дотримання розмежувань між маркетинговим дослідженням і прямим маркетингом
Директива ESOMAR щодо вивчення процесу задоволення клієнтів
Директива ESOMAR як провести дослідження
Директива ESOMAR з проведення опитувань серед дітей та молоді
Директива ESOMAR "Таємні покупки"
Директива ESOMAR щодо аудіо- і відеозапису та спостереження клієнтом за інтерв'ю і груповими обговореннями
Директива ESOMAR щодо маркетингових досліджень у фармацевтиці
Арбітражна служба ESOMAR
Дисциплінарні процедури ESOMAR
Международные нормы
Консолідована система директив і керівництв у сфері. реклами та практики маркетингових комунікацій ІСС"
Розділ А
Розділ D
Розділ E
Типовий договір EFAMRO
Проект міжнародних стандартів ISO/DIS 20252
CMOR. Визначення мотивації та задоволення інтерв'юєрів
CMOR. Рада з дослідження маркетингу та громадської думки
Фахові об'єднання маркетологів
Європейська федерація директ-маркетингу:
Європейський кодекс використання особистої інформації у директ-маркетингу
Директива FEDMA щодо електронної комерції та інтеркативногомаркетингу (FEDMA CODE ON E-COMMERCE & INTERACTIVE MARKETING) частина 1