4 вересня 2025 року відбулося засідання Ради ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (УАМ), яке визначило стратегічні кроки розвитку організації. У фокусі обговорення були результати роботи організації за перше півріччя та ухвалення рішень, що формують вектор діяльності Асоціації на найближчий період.
Основні рішення та напрями діяльності:
- Продовжити проведення відкритих лекцій та воркшопів для викладачів і студентів (перші зустрічі заплановано на жовтень 2025 року).
- Затвердити політики УАМ: кадрову, з управління ризиками, захисту даних і кібербезпеки, а також Кодекс ділової поведінки.
- Підтримати позиціонування журналу «Маркетинг в Україні» як аналітичного видання для обміну експертною думкою.
- Продовжити роботу над регулюванням практик маркетингової діяльності, боротьбою з сексизмом у рекламі та впровадженням дуальної освіти.
- Підтримати проєкт «Інформаційна підтримка кафедр прифронтових зон».
За перше півріччя 2025 року УАМ реалізувала такі ініціативи:
Освітні проєкти:
- Прийнято та зареєстровано Професійний стандарт Професійний стандарт «Фахівець з методів розширення ринків збуту (Маркетолог)».
- Проведено 10 відкритих вебінарів і воркшопів. Заходи відвідало близько 2000 викладачів та здобувачів кафедр маркетингу та реклами українських закладів освіти.
- Організовано два засідання Клубу викладачів-членів УАМ
- Спільно з МОН проведено вебінар для викладачів щодо питання зовнішніх та внутрішніх механізмів забезпечення якості вищої освіти у Великій Британії.
- Започатковано проєкт підтримки кафедр прифронтових зон (перша публікація з кафедрою управління персоналом та маркетингу Запорізького національного університету).
- Активізується портал dual.in.ua для популяризації дуальної освіти.
Професійна експертиза:
- Опубліковано 2 випуски журналу «Маркетинг в Україні», один з яких є подвійним номером. Основні теми випусків: професія маркетолога та маркетинг в умовах полікризи. Зібрано 24 експертні матеріали від керівників компаній, директорів з маркетингу провідних брендів.
- Публікація експертних матеріалів, презентацій, відеозаписів на сайті УАМ та у соціальних мережах Асоціації (Facebook та YouTube).
- Продовжує роботу ІГКР: надано 29 експертиз, реалізовано стратегію боротьби з сексизмом у рекламі.
Підтримка та взаємодія з дослідницькою спільнотою:
- Проведено Клуб директорів дослідницьких компаній з метою розробки методології дослідження ринку маркетингових досліджень.
- Проведено дослідження ринку маркетингових досліджень.
- Опубліковано Огляд індустрії маркетингових досліджень та зібрано перелік дослідницьких агенцій з основною інформацією і контактами.
- До УАМ долучилися дослідницькі агенції: YouGove, National Sample, IMData, Sense Research, Dive and Discovery Research, Nobr.agency.
Співпраця та розвиток спільноти УАМ:
- Розширено співпрацю з міжнародними організаціями (EMS, ESOMAR, EASA).
- Проведено зустрічі з Топ Маркетинг Клубом щодо підтримки УАМ.
- Відкрито доступ для нових членів із дослідницьких агентств і бізнес-спільноти – наразі в Асоціації понад 1000 учасників, хоча рівень активності серед них різниться.
Діяльність УАМ за перше півріччя 2025 року продемонструвала позитивний прогрес у розвитку професійних стандартів, освітніх ініціатив, експертних публікацій, міжнародної співпраці та комунікацій. Попереду – нові проєкти, розширення співпраці та підтримка спільноти маркетологів.
Щира подяка всім членам Ради УАМ за активну участь, підтримку і спільне прагнення розвивати маркетингову спільноту!

