УАМ організовує п’ятий захід у циклі весняних лекцій та воркшопів УАМ – воркшоп “Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи“. Подія відбудеться онлайн 02 квітня 2025 року. Запрошуємо всіх, хто хоче отримати як теоретичні знання, так і практичні навички використання інтелектуальної власності у маркетингових стратегіях.
Спікерка – Олена Якобчук, міжнародний патентний стратег в галузі фармацевтики, косметики та хімії, IP експерт, Патентний повірений, засновниця міжнародної R&P group Intectica, лауреат Соросовської премії.
Олена вже понад 25 років працює з українськими компаніями та розробляє стратегії виводу нових продуктів на ринки різних країн, прораховуючи ризики, стримуючи конкурентів та вибудовуючи надійну стіну захисту продукту від бренду до технологій, і навпаки.
Саме поєднання досвіду визнаного науковця та юриста, а також роки роботи головним експертом у Державній патентній установі, дає ій можливість граючи різними можливостями, обʼєктами та інструментами Інтелектуальної власності досягати продуктових монополій на ринках різних країн.
Олена – членкиня міжнародних організацій: ECTA, PTMG, UAM, NAP.
Авторка Алгоритмів рішення патентних задач в галузі фармацевтики.
Чому варто долучитися до заходу?
Вебінар буде присвячено підприємцям і маркетологам. Розберемо на прикладах світових брендів їхній підхід до інтелектуальної монополізації брендів, секрети та стратегії дії команди маркетологів, рекламістів та патентних стратегів.
Також згадаємо і невдалі кейси, що призвели до падіння брендів, та їх занепаду. Це дозволить сформувати розуміння стратегії масштабування та монополії певних територій під свій бренд. Адже старі методи реєстрації одиничної ТМ вже давно не працюють.
Розглянемо, як Thermos втратив позиції і показав на своєму прикладі важливість командної звʼязки маркетологів, власників та стратегів.
4 важливі “ЯК”, що будуть висвітлені на зустрічі:
- Як захистити маркетингові рішення, не забудемо і про права маркетологів
- Як зупинити конкурентів і передбачити атаки
- Як пройти проблеми з митницею
- Як вийти на ринок Європи, Китаю, США та інших країн
У рамках заходу пригадаємо кейси Coca-Сola, Thermos, Cellophane, Aspirin та деякі українські відомі бренди.
Дата: 02 квітня 2025
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».

Календар наступних заходів:
09.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів»
23.04.2025 | середа | 16:00 | Лекція «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію»
Програма буде доповнюватися! Звертаємо увагу: на кожен захід – окрема реєстрація!
Нотатки попередніх заходів Української Асоціації Маркетингу:
Таргетинг у Meta – ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси – підсумки зустрічі
Retention-стратегії – цікаві інсайти з вебінару
