Запрошення на вебінар «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію» 23.04.25

Українська Асоціація Маркетингу продовжує весняний цикл лекцій і запрошує всіх, хто прагне знань, практичних інструментів і натхнення! Долучайтеся 23 квітня на вебінар «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати вашу подію» і дізнаєтеся як привернути увагу національних та міжнародних ЗМІ, щоб подія отримала широкий медійний резонанс.

Спікерка – Влада Миколюк, засновниця pr-агенції PRoector

Влада 11 років у маркетингу. Її агенція PRoector спеціалізується на розробці піар-кампаній для бізнесів, культурних проєктів та громадських діячів. Агенція увійшла до 20 найбільш відомих агенцій (за даними ВРК у 2024) та до тридцятки найефективніших агенцій з розбудови бренду (за даними видання Prnews.io 2023). Серед проєктів агенції: міжнародний фестиваль сучасного мистецтва GogolFest (2021, 2024), Перша українська альпіністка, що тричі піднялась на Еверест, Документальний проєкт Second Wind про 5 важкопоранених захисників, які піднялись на Кіліманджаро, Перший релокований День міста Бердянськ у Києві, Запоріжжі та Львові, Перший фестиваль релокованих бізнесів.

Передісторія

Наприкінці жовтня 2024 року у Запоріжжі провели міжнародний фестиваль сучасного мистецтва GogolFest. І хоча перше повернення фесту від початку відбувалося у бомбосховищах, та підземних паркінгах, для його висвітлення нашій команді вдалося залучити 98 (!) журналістів з України та сімох країн й отримати 24 126 717 медіаохоплень і 120+ публікацій у міжнародних та національних медіа. Що стало абсолютним рекордом для фесту за всю його 17-річну історію.

Це неймовірно цінне досягнення, бо сьогодні кожна згадка про події в Україні у закордонних ЗМІ дуже важлива.

До цього, у вересні 2024 проводився перший релокований День Бердянська відразу в трьох великих містах України, для висвітлення якого агенція залучила 60 ЗМІ, великих ТГ та Інста-спільнот, отримавши 12 899 137 медіаохоплень.

Паралельно агенція висвітлювала національні рекорди першої української альпіністки, яка тричі підкорила Еверест, а також чотириразової чемпіонки з фрідайвінгу, яка першою взяла рекордну глибину 103 метра без кисню і ласт. В обох випадках було отримано більше 200 публікацій у міжнародних та національних медіа.

Саме цим досвідом: як ефективно керувати роботою міжнародних та національних медіа, щоб досягти таких результати, Влада поділиться з учасниками вебінару.

План нашої зустрічі:
І
. Як зацікавити іноземні редакції:

а) як правильно підготувати свій профайл?

б) як правильно пітчити іноземні та національні редакції?

в) в які конкретно медіа потрібно йти?

ІІ. З якими викликами ви можете зіткнутися?

а) приклади успішних та неуспішних комунікацій

б) що в очах великих медіа є новиною, а що – ні (і тому отримає відмову)

ІІІ. 5 інгредієнтів ідеальної новини

IV. 5 козирів для ЗМІ

V. У яких випадках потрібна некомерційна інтеграція вашої новини, а в яких – комерційна?

Дата: 23 квітня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom

Участь безкоштовна, за попередньою реєсстрацією. Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам» та «Промоакції».

Якщо ви вагаєтеся, чи варто долучатися до вебінару, ось вам пряма мова Влади:

«Повести редакцію BBC news із Великобританіі та Шведського ТБ у підвал м. Запоріжжя, аби знімати там один із найбільших фестивалей сучасного мистецтва в Україні = реалії роботи нашої команди.

Я поділюся досвідом, як за 3 дні отримали 120++ публікацій у міжнародних та національних медіа, як залучили 98 журналістів із усієї України та Великобританії, США, Литви, Німеччини, Швеції

Як 33 редакції приїхали висвітлювати сам фестиваль у бомбосховища та підвали, серед яких Wall Street Journal, BBC news, Sveriges Television, 1+1, Kyiv Independent, Телеканал Прямий, Суспільне тощо.

Попри складнощі через величезну кількість локацій подій у геть різних кінцях міста та необхідність одночасного супроводу журналістів у кількох місцях, ми не раз отримували слова подяки за нашу роботу.

Одна з журналісток сказала, що вперше стикається з такою підтримкою, увагою та чіткою комунікацією з боку організаторів. Схожий відгук ми отримали й від журналіста шведського телебачення. Покроково – як нам це вдалось – у моїй лекції.»


Календар наступних заходів УАМ:

14.05.2025 | середа | 16:00 | workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»
21.05.2025 | середа | 16:00 | Вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»

Нотатки з попередніх заходів УАМ:

Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group