21 травня 2025 року Українська Асоціація Маркетингу проводить завершальний захід у рамках весняного циклу відкритих лекцій і воркшопів.
Долучайтеся на вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce», щоб дізнатися як не зливати бюджет. Все про матрицю маркетингових каналів для e-сommerce.
Спікерка — Оксана Вобяченко, Chief Marketing Officer, омніканальна CDP eSputnik
Оксана 11 років у digital-маркетингу, експертка з розробки маркетингових стратегій, автоматизації комунікацій та data-driven підходів до зростання бізнесу. Керувала 30+ маркетинговими проєктами у 5 країнах. Екс-викладачка інтернет-маркетингу в Hillel, ex-кураторка Wtech.Dnipro. Засновниця proitukraine.org – ініціативи на підтримку української IT-екосистеми. Допомагає компаніям ефективно масштабувати маркетинг, підвищувати ROMI та використовувати персоналізацію для залучення й утримання клієнтів.
У сучасному e-сommerce надто багато каналів — і надто мало часу та бюджету, щоб ефективно працювати з усіма.
Цей вебінар допоможе розібратися:
- Які канали варто запускати першими, а які можуть чекати.
2. Які з них дають найшвидший результат, а які — працюють на перспективу.
3. Як оцінювати ефективність кожного каналу: які метрики справді мають значення.
4. І головне — як скласти для себе матрицю приорітезації, щоб не зливати бюджети.
Дата: 21 травня 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
Лінк на захід прийде на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».
Реєструйтеся, приходьте і отримаєте чітку структуру для прийняття рішень у маркетингу, без зайвої імпровізації.
Ось вам ще 3 причини, чому варто бути на вебінарі 21 травня:
- Познайомитися з каналами, про які зазвичай згадують в кінці або не згадують взагалі — і побачите, де вони можуть дати результат.
- Отримати запитання до себе, які допоможуть краще розуміти свій бізнес в контексті кожного каналу.
- Навчитаеся працювати з матрицею, яка допоможе зрозуміти, що саме варто впроваджувати і в якому порядку.
Вебінар підійде як для маркетологів, так і для власників бізнесу.

Нотатки з попередніх заходів УАМ:
Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування
