UPD. Вебінар «Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд» вже відбувся.
Детально про комунікації від Хартії, Азову та Третього Армійського корпусу можна почитати ТУТ
Відеозапис зустрічі ТУТ
9 жовтня Українська Асоціація Маркетингу разом із pr-агенцією PRoector проведе великий вебінар для комунікаційників бригад ЗСУ. Спікери – керівники з комунікацій найвідоміших українських бригад.
Комунікація – це не «прикраса». Вона допомагає знаходити потрібних людей, залучати ресурси, підтримувати бойовий дух, протидіяти фейкам. Тож, збираємося на відкриту розмову з людьми, які щодня займаються розбудовою бренду бригади.
Спікери:
- Ярослав Друзюк – військовослужбовець секції інформаційно-аналітичного забезпечення штабу 13 бригади НГУ «Хартія» (керівник групи військової журналістики і контент-директор, колишній головний редактор The Village).
2. Валентин Дзюбенко – заступник начальника відділу стратегічних комунікацій 1-го корпусу НГУ «Азов».
3. Олександр Бородін – старший офіцер відділу комунікації Третього армійського корпусу.
Для кого захід?
– комунікаційників та пресофіцерів бригад
– військових, які ведуть сторінки підрозділів у соціальних мережах
– цивільних – маркетологів, підприємців, викладачів, студентів
Чому варто бути на заході?
Почути досвід інших бригад і зрозуміти, як застосувати його у своєму підрозділі. Дізнатися реальні кейси, обговорити практичні інструменти маркетингу, які можна використовувати одразу, та задати питання спікерам.
Під час зустрічі з комунікаційниками з «Азов», 3-ї ОШБр та «Хартії» обговоримо такі питання:
• Як побудовано відділ маркетингу чи комунікацій у бригаді?
• Які інструменти (офлайн/онлайн кампанії) виявилися найбільш ефективними, а які – провальними та марно витраченим часом?
• З чого почати та як побудувати ефективний комунікаційний відділ у своєму підрозділі з мінімальними ресурсами?
• Як залучити інфлюенсерів, бізнес, івенти та індустрії на підтримку свого підрозділу?
Запрошуємо вас долучатися до дискусії – готуйте запитання спікерам!
Дата: 9 жовтня, четвер
Час: 11:00-12:00
Формат заходу: відкритий вебінар на платформі zoom
Участь – безкоштовна, за попередньою реєстрацією https://forms.gle/PEmgTvxpegTrHAoYA
Посилання на zoom отримаєте за день до заходу на пошту, яку зазначили при реєстрації.
Якщо ви хочете виступити у якості спікера або підтримати цей захід – напишіть президентці Української Асоціації Маркетингу Ірині Лилик – iryna.lylyk@uam.in.ua або +380677758561

