12 березня в рамках весняного циклу відкритих лекцій Української Асоціації Маркетингу відбувся вебінар на тему «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси». Спікеркою виступила Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express.
Під час вебінару Алла Петриченко поділилася з понад 300 учасниками актуальними тенденціями в e-commerce, ефективними інструментами для автоматизації продажів та реальними кейсами розвитку онлайн-торгівлі.
Головні тези вебінару:
Тренди в eCom. Інструменти інтернет-магазинів для росту продажів:
- Голосовий пошук, вбудовані AI-технології, інтеграція з ChatGPT
- Інтеграції з усіма сервісами доставки України
- Мультивалютність та багатомовність
- Використання конструктору посадкових сторінок та конструктору товарних пропозицій
- Підключення Checkbox, Telegram Bot, eSputnik та інших сервісів
- Використання промокодів, Cross-sell та upsell у кошику, персональні оптові ціни для баєрів В2В
- Реклама товарів в Google та Meta в 1 клік тощо
E-commerce статистика. Як українські інтернет-магазини працювали у 2021–2024 роках:
- Після падіння на початку 2022 року спостерігається інтенсивний ріст продажів в інтернет-магазинах
- Стабільність середнього чеку в інтернет-магазинах свідчить про гнучку адаптацію підприємців до змін купівельної спроможності
- Головні критерії вибору українських інтернет-магазинів покупцями – це безкоштовна або недорога доставка, гарний рівень цін, знижки на потрібну категорію
10 інсайтів і запитів в e-commerce:
- Розвиток власного бренду продавця
- Омніканальні продажі в усіх каналах, інтеграції
- Ріст прямих продажів онлайн В2С і В2В
- Повторні продажі та утримання клієнтів
- Вихід на експорт одразу, немає кордонів
- Соціальна комерція, воронка з ТікТоk
- Перехід інста продавців на новий рівень
- Унікальний клієнтський досвід, персоніфікація
- Запит на безкоштовну доставку і повернення
- Вплив міжнародних продавців, таких як Temu та AliExpress
Головний меседж вебінару – майбутнє e-commerce за технологіями, швидкістю та зручністю для клієнта. Бізнесам важливо автоматизувати процеси в інтернет-магазині та адаптуватися до мінливих ринкових умов.
Презентацію Алли Петриченко можна переглянути ТУТ
Shop-Express – найбільша українська платформа для створення брендових інтернет-магазинів, що допомагає підприємцям вивести бізнес в онлайн та масштабувати продажі.
Контакти Shop-Express: shop-express.ua | +38 093 421 90 55 | Facebook | LinkedIn

Цінні інсайти: нотатки з інших заходів УАМ
Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
