УАМ відкриває весняний цикл лекцій та воркшопів!

Українська Асоціація Маркетингу запрошує студентів, викладачів і всіх, хто цікавиться маркетингом, на серію відкритих лекцій і воркшопів!

📅 Щосереди о 16:00 з березня по травень 2025 року ми будемо зустрічатися з маркетологами-практиками, експертами.
Це унікальна можливість почути з перших вуст про дієві інструменти, актуальні тренди та реальні кейси, які працюють.

🎧 Заходи проходитимуть онлайн, на платформі Zoom. Тривалість заходів 1 – 1,5 години.

Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією. Лінк на захід буде приходити на електронну пошту зазначену в реєстраційній формі.

Практичний контент, експертні поради, натхнення та інсайти – усе це готують наші спікери!


05.03.2025 | середа | 16:00

Воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога»

Спікерка – Валентина Костюк, власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експертка з таргетованої реклами Мета.

На заході розглянемо:

  • Що таке Meta Ads: рекламні кампанії у Facebook та Instagram
  • Основні інструменти для роботи з Meta Ads з демонстрацією як вони допомагають таргетологу
  • Ключові компетенції таргетолога у Meta та як їх здобути

На зустрічі учасники зможуть зрозуміти тонкощі та перспективи професії таргетолога, зазирнути в середину процесу його роботи.

Реєстрація на воркшоп 05.03.2025 – ТУТ


12.03.2025 | середа | 16:00

Лекція «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси»

Спікерка – Алла Петриченко, співзасновниця платформи для створення інтернет-магазинів «Shop-Express», експертка у сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції.

На заході розглянемо:

  • Інтернет-магазин сучасності: що має “вміти” сайт, щоб продавати
  • Тренди в eCom
  • Як працює інтернет-магазин на Shop-Express
  • Кейси брендових інтернет магазинів: потреби продавців і покупців

На лекції – практичні рішення для онлайн-продажів та масштабування бренду на прикладі реальних кейсів.

Реєстрація на лекцію 12.03.2025ТУТ

19.03.2025 | середа | 16:00

Лекція «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики»

Спікерка – Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia. Альона має 17 років досвіду в торговому маркетингу та маркетингу загалом в компаніях таких як Nestle, Phillips, IDS Україна та OLX.
Протягом вебінару розглянемо:

  • Чому retention важливіший за залучення нових клієнтів
  • Як побудувати ефективну систему утримання клієнтів
  • Які метрики допомагають відстежувати лояльність
  • Практичні інструменти для роботи з клієнтською базою

Варто прийти, щоб:

  • Дізнатися, як зменшити відтік клієнтів та збільшити прибуток
  • Отримати практичні інструменти для впровадження retention-стратегій
  • Навчитися вимірювати ефективність роботи з клієнтською базою
  • Дізнатися про найефективніші CRM-системи для українського ринку

Реєстрація на вебінар 19.03.2025 – ТУТ

26.03.2025 | середа | 16:00

Лекція «Бренд говорить»

Спікерка – Аві Щупак, керівниця маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group. Аві має понад 16 років досвіду роботи в маркетингу та комунікаціях.

На вебінарі розберемо:

  • Товар vs бренд: переваги та основні відмінності
  • Аналіз конкурентів та цільової аудиторії — фундамент бренду
  • Опори бренду: місія, персона, тон комунікації, ідентифікація
  • Де бренд говорить: ATL, Digital, BTL, PR, Retail, Shopper Marketing, Service centre / Call centre
  • Коли бренд говорить: запуск продукту, сезонна кампанія, ситуативна кампанія, іміджева комунікація, антикризова комунікація
  • Навіщо бренд говорить: охоплення, цільова дія
  • Цілісність та інтенсивність бренду

Учасники дізнаються: чим бренд відрізняється від товару та що треба зробити для побудови консистентності бренду.

Реєстрація на захід 26.03.2025 –  ТУТ

02.04.2025 | середа | 16:00

Воркшоп «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»


Спікерка – Олена Якобчук, засновниця та патентний стратег International R&P group Intectica. Олена – автор Aлгоритмів рішення патентних проблем в галузі фармацевтики, кваліфікований патентний повірений з освітою галузі хімії та права.

Маркетингові стратегії мають включати монополізацію бренду через об’єкти інтелектуальної власності. Маркетологи можуть не знати юридичні нюанси таких стратегій, але мають розуміти можливості, які відкриває інтелектуальна монополія, а також ризики, пов’язані з нею; мають вміти формулювати запити та використовувати рішення патентних стратегів при успішному виході та монополізації ринку.

На воркшопі розберемо:

  • Чому маркетологам важливо розуміти інтелектуальну власність (ІВ)
  • Базові поняття інтелектуальної власності
  • Конкурентна боротьба через ІВ
  • Вихід на нові ринки: роль ІВ

Захід варто відвідати, щоб отримати як теоретичні знання, так і практичні навички використання інтелектуальної власності у маркетингових стратегіях.

Реєстрація на захід 02.04.2025 –  ТУТ

09.04.2025 | середа | 16:00

Лекція «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів»

Спікерка – Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group. Тетяна має 20-річний досвід у запуску, просуванні та розвитку брендів на ринках B2C (FMСG) та B2B ринках на ринках України, країн СНД та Польщі.

На лекції розглянемо:

  • Що робити коли основний сегмент скорочується, які можливості
  • Як швидко сформувати сбалансований портфель
  • Що таке МРЦ у алкоголі, як реагувати на його зміну
  • Які ключові KPI, які показують результати роботи маркетингу

Учасники матимуть можливість ознайомитися з реальнім успішний кейсом 2021-2022 р.

Реєстрація на захід 09.04.2025 – ТУТ

Перелік лекцій оновлюватиметься! Стежте за анонсами на сайті УАМ та сторінці УАМ у Facebook.

Повний календар лекцій на квітень 2025 ТУТ

Долучайтеся, щоб отримати живу взаємодію зі спікерами, нові ідеї та знання!


У травні цикл відкритих Лекцій УАМ продовжується:

14 травня – workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»

21 травня – вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»