Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) офіційно стала членом EFAMRO (European Federation of Market Research Organisations) – провідної європейської федерації, що об’єднує асоціації у сфері маркетингових досліджень, соціальних досліджень і досліджень громадської думки.
Рішення про вступ було ухвалене 18 листопада 2025 року. Членство УАМ в EFAMRO є важливим кроком для інтеграції українського ринку маркетингових досліджень у європейський професійний простір.
ПРО EFAMRO
EFAMRO – це європейська федерація асоціацій, що об’єднують організації з маркетингових досліджень та представляють інтереси компаній, які працюють у сфері ринкових, соціальних досліджень та досліджень громадської думки по всій Європі. Місія EFAMRO – просувати високі професійні стандарти, відстоювати інтереси індустрії та сприяти співпраці між членами.
EFAMRO про вступ УАМ
Президент EFAMRO Бернд Вахтер (Bernd Wachter) привітав вступ УАМ, зазначивши:
«Ми пишаємося тим, що можемо вітати та бути поруч з Українською Асоціацією Маркетингу в ці непрості часи. Їхня стійкість і відданість розвитку стандартів маркетингових досліджень в Україні відображають цінності, які поділяє EFAMRO. Це партнерство сприятиме обміну знаннями та посиленню нашого спільного голосу у формуванні майбутнього дослідницької індустрії Європи».
Можливості для членів УАМ
Членство Української Асоціації Маркетингу в EFAMRO відкриває нові можливості для українських компаній та фахівців у сфері маркетингових досліджень, зокрема:
- участь у міжнародних подіях EFAMRO
- доступ до європейської експертизи та галузевих документів
- участь у формуванні регуляторних підходів у сфері досліджень
- обмін досвідом з провідними дослідницькими асоціаціями Європи
Найближчим заходом стане відкрита зустріч EFAMRO 10 грудня, присвячена телефонним дослідженням та регуляторним змінам. У заході можуть взяти участь члени УАМ.
Взаємовідносини УАМ та EFAMRO
Українська Асоціація Маркетингу має багаторічний досвід співпраці з європейською професійною спільнотою у сфері маркетингових досліджень. Ще на початку 2000-х років УАМ розпочала системну роботу зі саморегулювання ринку маркетингових досліджень, орієнтуючись на європейські професійні та етичні підходи.
У 2001 році Українською Асоціацією Маркетингу були розроблені, ухвалені та пройшли державну реєстрацію Стандарти якості маркетингових досліджень УАМ (СОУ 91.12.0-21708654-001-2002).
EFAMRO надало свої чинні на той момент європейські стандарти маркетингових досліджень, які були взяті за основу Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ. На їх базі було адаптовано вимоги до українських реалій з урахуванням національного законодавства та особливостей ринку.
Стандарти УАМ виконують регулюючу функцію для галузі маркетингових досліджень, сприяють підвищенню професійного рівня фахівців, забезпеченню етичних принципів проведення досліджень, захисту прав респондентів і розвитку добросовісної конкуренції.
Офіційне членство Української Асоціації Маркетингу в EFAMRO є логічним продовженням багаторічної взаємодії, заснованої на спільних цінностях, стандартах якості та відповідальному підході до розвитку ринку маркетингових досліджень, – говорить президентка УАМ, Ірина Лилик
Про Українську Асоціацію Маркетингу
Українська асоціація маркетингу (УАМ) – провідна професійна організація, яка майже 30 років розвиває маркетинг і маркетингові дослідження в Україні. УАМ працює з бізнесом, дослідницькими агентствами, експертами та освітніми установами, просуваючи відповідальну, етичну та професійну практику досліджень.
