Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу

5 березня Українська Асоціація Маркетингу провела воркшоп на тему «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога». Спікеркою заходу виступила Валентина Костюк, власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експертка з таргетованої реклами Meta та продажів у соціальних мережах.

Воркшоп зібрав понад 400 учасників, що ще раз підтвердило актуальність теми та інтерес до професії таргетолога.

Про що говорили і що дізналися на воркшопі:

1. Таргетолог – сучасна професія в маркетингу, яка поєднує креатив, аналітику та стратегічне планування. Ключ до успіху: майндсет маркетолога, правильне налаштування ЦА, тестування, аналіз результатів і оптимізація. Постійне навчання і тренди — основа для професійного росту.

2. Різниця між таргетованою рекламою та іншими видами реклами. Також обговорювали, чому в українській мові так прижився термін «таргетолог», якого немає в англійській.

3. Чому маркетологи люблять таргетовану рекламу в Меtа – за можливість налаштувати покази на необхідну цільову аудиторію з великою точністю, використовуючи такі показики як вік, стать, гео, професія, інтереси та поведінкові патерни.

4. Meta Ads — основний інструмент таргетолога в 2025 році.

5. Створення рекламної кампанії в режимі реального часу. Учасники спостерігали, як налаштувати кампанію для пошуку клієнтів через воронку безкоштовних консультацій.

6. Ціль «Ліди» та обробка заявок. Наприклад, якщо з лідом не сконтактувати протягом 24 годин після того, як людина залишила заявку на консультацію, ймовірність втрати ліда зростає у декілька разів.

7. Юридичні нюанси реклами. При створенні рекламної кампанії критичним є вказати посилання на політику конфіденційності, де зазначено, як обробляються персональні дані, отримані в ході кампанії. Особливо якщо ви налаштовуєте рекламу на Європу, адже в ЄС існує регулюючий документ GDPR. Інакше Мета може не пропустити таку кампанію через модерацію.

8. Ручні vs. автоматичні налаштування. Валентина рекомендує максимально використовувати ручні налаштування рекламних кампаній замість автоматичних, які Мета позначає як Advantage+. Тому що наразі автоматичні налаштування працюють погано в Україні та Європі, і трішки краще в США. Такі лайфхаки можна дізнатися тільки від практикуючого спеціаліста, адже компанія Мета не вказує цього у своїх інструкціях.

Бонус для учасників

Учасники отримали у подарунок покрокову PDF-інструкцію з налаштування реклами Меtа на ліди з прикладом воронки (450% ROI), скрінами та додатковими порадами. Ви можете його забрати за посиланням.  

Дізнайтеся більше зі статті спікерки в журналі «Маркетинг в Україні»  – «Якісні ліди за допомогою реклами Meta: як вийти на 450% ROI».

Відео з заходу можна переглянути на сторінці УАМ в YouTube.

Дякуємо всім, хто долучився! Слідкуйте за анонсами наступних заходів УАМ, щоб не пропустити найкорисніші маркетингові події.

У березні заплановано ще три відкриті лекції: 12 березня, 29 березня та 26 березня.




Цінні інсайти: нотатки з інших заходів УАМ

Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування