Розклад відкритих заходів УАМ на травень 2025

Українська Асоціація Маркетингу запрошує на дві відкриті події у травні 2025 року. Заходи проходять у рамках весняного циклу лекцій і воркшопів УАМ. Це можливість для маркетологів, викладачів, студентів та всіх допитливих почути експертну думку та задати питання спікерам.

Участь у заходах безкоштовна. На кожну подію – окрема реєстрація. Календар подій для маркетологів на травень 2025:

Workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»

На воркшопі, на прикладі реального кейса, ми пройдемо всі етапи UX-дослідження: від визначення цілей і завдань до аналізу результатів і розроблення рекомендацій для поліпшення продукту.

Спікер – Олексій Делюков, CEO Research.ua

На воркшопі отримаємо максимум практики:

1. Що таке UX-дослідження.

2. Проведення інтерактивного UX-дослідження: проблема, ціль, завдання, вибір методу, інтерактивний UX-тест, результати, аналіз, рекомендації.

3. Запитання-відповід

На зустрічі проведемо реальне UX-дослідження, де учасники побувають і в ролі UX-дослідників, і у ролі респондентів онлайн UX-тесту. Долучайтеся!


Вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»

На заході дізнаємося як не зливати бюджет. Все про матрицю маркетингових каналів для e-сommerce.

Спікерка — Оксана ВобяченкоChief Marketing Officerомніканальна CDP eSputnik

У сучасному e-сommerce надто багато каналів — і надто мало часу та бюджету, щоб ефективно працювати з усіма.

Цей вебінар допоможе розібратися:

  1. Які канали варто запускати першими, а які можуть чекати.

2. Які з них дають найшвидший результат, а які — працюють на перспективу.

3. Як оцінювати ефективність кожного каналу: які метрики справді мають значення.

4. І головне — як скласти для себе матрицю приорітезації, щоб не зливати бюджети.

Реєструйтеся, приходьте і отримаєте чітку структуру для прийняття рішень у маркетингу, без зайвої імпровізації.

Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу

Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі

Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару

Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів

Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак

Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group

Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування

Як залучити 98 журналістів із 8 країн світу висвітлювати вашу подію: практичні кейси