Українська Асоціація Маркетингу запрошує на чотири відкриті події у квітні 2025 року. Це частина весняного циклу лекцій і воркшопів УАМ – можливість для маркетологів, викладачів, студентів та всіх зацікавлених зануритися в актуальні теми, отримати інсайти від експертів, задати питання спікерам.
Зустрічі проходять онлайн щосереди о 16:00, тож приєднатися можна з будь-якої точки світу. Весняний курс стартував у березні та вже зібрав спільноту активних слухачів. Попереду ще багато корисного – долучайтеся! Участь у заходах безкоштовна. На кожну подію – окрема реєстрація.
2 квітня 2025 року | 16:00
Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи
Спікерка – Олена Якобчук, міжнародний патентний стратег в галузі фармацевтики, косметики та хімії, IP експерт, Патентний повірений, засновниця міжнародної R&P group Intectica, лауреат Соросовської премії
Сучасна конкурентна боротьба неможлива без інтеграції знань у сфері маркетингу та інтелектуальної власності. Зупинити конкурента, знайти шлях виходу нового продукту чи вихід на новий ринок – ці завдання вимагають глибокого аналізу інтелектуальних активів як продукту, так і компаній, що присутні на ринку.
Професійні маркетингові стратегії мають включати монополізацію бренду через об’єкти інтелектуальної власності. Маркетологи не можуть знати юридичні нюанси таких стратегій, але вони мають розуміти: можливості, які відкриває інтелектуальна монополія; ризики, пов’язані з нею, та вміти формулювати запити та використовувати рішення патентних стратегів при успішному виході та монополізації ринку.
Вебінар – mast visit для тих, хто хоче отримати як теоретичні знання, так і практичні навички використання інтелектуальної власності у маркетингових стратегіях.
Вебінар буде присвячено підприємцям і маркетологам. Розберемо на прикладах світових брендів їхній підхід до інтелектуальної монополізації брендів, секрети та стратегії дії команди маркетологів, рекламістів та патентних стратегів.
Детальніше про вебінар тут.
9 квітня 2025 року | 16:00
Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів
Спікерка – Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group
Дізнаємося:
- Що робити, коли основний сегмент скорочується, які можливості
- Як швидко сформувати збалансований портфель
- Що таке МРЦ у алкоголі і як реагувати на його зміну
- Які ключові KPI, які показують результати роботи маркетингу
На вебінарі познайомимося з позиціонуванням бренду Маренго, рефомуванням портфеля ігристого, формуванням комунікаційної платформи та стратегії просування, а також результатами розвитку портфеля 2021-2024 років.
Детальніше про захід тут.
16 квітня 2025 року | 16:00
Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій
Спікерки – експертки міжнародного дослідницького холдингу 4Service – Анна Падалка, к.соц.н, керівниця відділу соціологічних досліджень та Марина Мостова, керівниця відділу якісних досліджень
Розберемо:
1. Чому якісні дослідження – це must-have у сучасному маркетингу та соціальних змінах:
- роль досліджень у прийнятті рішень
- коли якісні методи незамінні (кейси та приклади)
2. Як працювати з клієнтським брифом:
- які питання ставити замовнику
- як уточнити очікування і межі дослідження
3. Розробка методології:
- вибір методів (глибинні інтерв’ю, фокус-групи, етнографія тощо)
- дизайн дослідження: вибір цільової аудиторії, побудова сценарію, обсяг, таймінг
4. Як створити якісний гайд (інтерв’ю чи фокус-група): структура гайду: вступ, блоки питань, завершення
5. Проведення дослідження – ключові правила:
- чек-лист підготовки до інтерв’ю/фокус-груп
- як підтримати довіру і витягти глибокі сенси
Під час цього практичного вебінару дізнаємося, як працювати з якісними методами дослідження у соціальних і маркетингових проєктах – від брифу клієнта до презентації результатів.
Детальніше про вебінар тут.
23 квітня 2025 року | 16:00
Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати вашу подію
Спікерка – Влада Миколюк, засновниця pr-агенції PRoector
Треба бути на вебінари, щоб почути:
1. Як зацікавити іноземні редакції:
- як правильно підготувати свій профайл?
- як правильно пітчити іноземні та національні редакції?
- в які конкретно медіа потрібно йти?
2. З якими викликами ви можете зіткнутися?
- приклади успішних та неуспішних комунікацій
- що в очах великих медіа є новиною, а що – ні (і тому отримає відмову)
3. П’ять інгредієнтів ідеальної новини
4. П’ять козирів для ЗМІ
5. У яких випадках потрібна некомерційна інтеграція вашої новини, а у яких – комерційна?
На вебінарі все про те, як привернути увагу національних та міжнародних ЗМІ, щоб подія отримала широкий медійний резонанс.
Детальніше про захід тут.
Тож, бронюйте півтори години щосереди цього квітня.
Всі події починаються о 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією. За день до події прийде лінк на пошту, яку ви зазначаєте при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам» та «Промоакції».

У травні цикл відкритих Лекцій УАМ продовжується:
14 травня – workshop «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів»
21 травня – вебінар «20+ маркетингових каналів для e-commerce»
