Академія, яка відкриває двері у професію! Якщо ти студент і хочеш зрозуміти, як працюють інсайти, бізнес-аналітика та дослідження ринку на практиці – приєднуйся до NIQ Academy.
Уже вдруге Українська Асоціація Маркетингу рада підтримати освітній проєкт NIQ Academy, що реалізується спільно дослідницькою компанією NielsenIQ та кафедрою маркетингу КНЕУ.
А тепер деталі!

Що таке NIQ Academy
NIQ Academy – це можливість відкрити світ індустрії досліджень FMCG та T&D безпосередньо від провідних маркетингових експертів. Поєднуючи практичні підходи та теоретичні знання, учасник проєкту пройде крізь усі виміри маркетингових досліджень.
Чому варто взяти участь в NIQ Academy
- Навчання у провідних експертів з маркетингових досліджень, які мають реальний практичний досвід
- Програма поєднує теоретичні знання з практичними підходами, забезпечуючи всебічне розуміння маркетингових досліджень
- Можливість проводити дослідження та впроваджувати дії в реальному часі, поєднуючи навчання в аудиторії з практикою в індустрії
- Розвиток навичок, які високо цінуються роботодавцями у сферах маркетингу, аналітики, ритейлу та бізнес-стратегії
- Посилення резюме завдяки курсу від NIQ – світового лідера у сфері маркетингових досліджень
Теми, які будуть висвітлені
- Навігація ринком разом із NIQ
- Вимірювання ритейлу та його методологія
- Ритейл-аудит: кількісний аналіз
- Категорійний менеджмент та аналіз асортименту
- Споживчі інсайти та дослідження
- Торговий маркетинг та зростання доходів
- Аналіз конкурентів та інновацій
- Роль штучного інтелекту у дослідженнях та аналітиці
Тривалість ПРОЄКТУ
Проєкт триває близько 2 місяців, починаючи з лютого 2026 року
Формат участі
- 1 онлайн-лекція на тиждень + робота з менторами
- 3–4 години на тиждень – практична діяльність
Академія є позааудиторною онлайн-активністю на добровільних засадах, безкоштовною для учасників.
Хто може взяти участь в NIQ Academy
- Студенти, що мотивовані працювати як інсайт-/бізнес-аналітики, та мають прагнення розвиватися у сфері маркетингових досліджень
- Володіння англійською мовою на рівні B2+ – обов’язкова вимога
- Базові аналітичні навички – бажані

Як подати заявку
Процес відбору складається з кількох етапів:
1-й етап:
- Подача резюме англійською мовою (можна додавати й мотиваційний лист)
- Аналітичний тест
2-й етап:
- Онлайн-завдання для потенційних кандидатів
Фінальний крок – підтвердження від Академії.
Заявки приймаються до 5 січня 2026 року!
19-23 січня кожен учасник отримає на електронну пошту лист з рішенням щодо участі у проєкті.
Кількість місць обмежена!
Детальніше про NIQ Academy читайте в буклеті Академії.
11 грудня о 17:00 – онлайн-зустріч із представниками NielsenIQ.
Це шанс дізнатися всі деталі та отримати відповіді на запитання про участь у проєкті.
Долучайтеся до онлайн-презентації NIQ Academy – Microsoft Teams
Інформація про організації, що реалізують проєкт:
ПРО NielsenIQ

NielsenIQ (NIQ) – світовий лідер у сфері споживчої аналітики, що надає повний огляд поведінки покупців для пошуку нових можливостей розвитку.
У 2023 році NIQ об’єдналася з GfK, сформувавши спільну присутність у понад 90 країнах, яка охоплює близько 85% населення світу та понад 7,2 трлн доларів США витрат споживачів.
Завдяки рішенню Full View компанія надає дані про роздрібну торгівлю та споживчі інсайти, використовуючи аналітику та прогнозні інструменти на основі штучного інтелекту. Це допомагає клієнтам зрозуміти, що відбувається, чому це відбувається та які кроки варто зробити далі.
ПРО УКРАЇНСЬКУ АСОЦІАЦІЮ МАРКЕТИНГУ

Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) – це всеукраїнська громадська неприбуткова організація, що об’єднує професіоналів маркетингу за фаховою ознакою. Майже 30 років УАМ формує професійну спільноту маркетологів в Україні, підтримує розвиток та розробку стандартів. До Асоціації входять маркетологи, рекламісти, дослідники, представники академічної спільноти та бізнесу.
УАМ об’єднує провідні дослідницькі компанії України та є ініціатором саморегулювання ринку маркетингових досліджень. УАМ розробила Стандарти якості маркетингових досліджень (СОУ 91.12.0-21708654-001-2002), створені на основі міжнародних стандартів і визнані нормою роботи галузі. УАМ є членом ESOMAR та EFAMRO. З 2003 року УАМ щороку проводить Огляд ринку маркетингових досліджень, результати якого є відкритими і публікуються в журналі «Маркетинг в Україні».
Якщо ти студент, Українська Асоціація Маркетингу підтримує твій перехід від навчання до професії, відкриваючи доступ до спільноти, стандартів і реального досвіду.
про КНЕУ

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана – заклад вищої освіти в Україні, що здійснює підготовку студентів на різних рівнях (від бакалавра до доктора філософії (PhD)).
Університет також проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження у галузях соціальних і технічних наук.
КНЕУ має розвинену дослідницьку та інноваційну інфраструктуру, а також потужні кадрові ресурси для підготовки висококваліфікованих наукових і академічних фахівців.
