12 листопада 2025 року Українська Асоціація Маркетингу запрошує на відкритий вебінар «Основи стратегічного медіапланування на прикладі реальної стратегії». Розглянемо основні елементи і підходи до створення медійної стратегії.
Спікер – Андрій Гуральчук, директор з досліджень та розвитку нового бізнесу в Media Systems, практик з досвідом у маркетингу з 2005 року – поділиться власним баченням, як створюються дієві медіаплани, що працюють у реальному бізнес-середовищі.
Чому варто приєднатися до вебінару?
У сучасному світі інформаційного перенасичення ефективна медійна стратегія – це не просто план розміщень, а конкурентна перевага. На вебінарі ви отримаєте можливість заглянути за лаштунки реальної стратегії однієї з провідних українських медіаагенцій – Media Systems, що понад 20 років працює на ринку рекламних послуг.
Що ви дізнаєтесь:
- з чого починається розробка стратегічного медіаплану
- які основні елементи формують ефективну стратегію
- як адаптувати підхід під конкретну категорію або бізнес-задачу
- як виглядає робоча ринкова пропозиція – з прикладом медійної стратегії
- які інструменти, метрики та підходи сьогодні застосовують в агентстві
Деталі вебінарУ «Основи медіапланування на прикладі реальної стратегії»:
Дата: 12 листопада 2025 | середа
Початок: 16:00
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн, на платформі Zoom
Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією
Лінк на захід прийде за день до події на пошту, яку буде зазначено при реєстрації. Будь ласка, перевіряйте і папку «Спам».
Долучайтеся до аби розібратися з питанням медіапланування!

Цінні інсайти: нотатки з попередніх заходів УКраїнської Асоціації Маркетингу
- Якісні дослідження в маркетингу: методи та особливості застосування
- Таргетинг у Meta: ключові моменти воркшопу
- Інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси: підсумки зустрічі
- Retention-стратегії: цікаві інсайти з вебінару
- Як працювати з брендом: уроки від Аві Щупак
- Інтелектуальна власність: поради патентного стратега для маркетологів
- Ефективне формування портфельної стратегії: кейс Bayadera Group
- Як залучити 98 журналістів із 8 країн світу висвітлювати вашу подію: практичні кейси
- 20+ маркетингових каналів для eCommerce – детальний коспект
- UX Research: як вивчати поведінку користувача та приймати продуктові рішення
- Військовий маркетинг: як і для чого перетворювати свою бригаду на бренд
