ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (ГО «УАМ») – всеукраїнська громадська неприбуткова організація, створена за професійною ознакою.
Члени УАМ – маркетологи, рекламісти, академічна спільнота та представники бізнесу.
Зусилля Асоціації спрямовані на формування цивілізованих правил роботи на ринку маркетингових послуг, коректних та чесних взаємовідносин між дослідниками та замовниками маркетингових досліджень, захист прав респондентів, створення професійної, креативної реклами, наближенню освіти до вимог ринку праці.
Свою діяльність ГО «УАМ» здійснює відповідно до Статуту та Етичного Кодексу Асоціації. Члени УАМ у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництв та Директив ESOMAR, Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011.
Професійні стандарти «Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку» та «Рекламіст» розроблені ГО «УАМ» з метою визначення кваліфікаційних вимог до професії.
Основні проєкти УАМ:
- Саморегулювання на ринку дослідницьких послуг
- Боротьба з сексизмом в рекламі
- Захист прав дітей та підлітків від реклами нездорової їжі
- Впровадження дуальної освіти в Україні
- Короткострокові освітні програми, тренінги
- Експертизи на вимогу державних органів, бізнесу, адвокатів
- Проведення маркетингових досліджень та досліджень громадської думки
- Підтримка ВПО та ветеранів
Структурні підрозділи ГО «УАМ»:
- Відокремлені підрозділи у 15 областях України
- Клуб директорів дослідницьких компаній, ТОП-маркетинг клуб, Клуб викладачів маркетингу
- Кваліфікаційний комітет УАМ, завданням якого є розробка кваліфікаційних вимог до маркетологів та затвердження кваліфікаційних іспитів
- Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
- Незалежні центри сертифікації (у Києві, Одесі)
- Комітет органічного маркетингу
- Журнал «Маркетинг в Україні» (передплатний індекс-22942)
