УАМ запрошує маркетологів долучитися до глобального дослідження Worldwide Marketing Agenda 2026
Як член Європейської маркетингової конфедерації (EMC), Українська Асоціація Маркетингу запрошує українських маркетологів до 2 грудня 2025 року взяти участь у міжнародному дослідженні Worldwide Marketing Agenda 2026, щоб забезпечити присутність українського голосу у глобальному маркетинговому дискурсі.
Конфедерації маркетингу Азії, Африки та Європи, що об’єднують близько 50 провідних маркетингових асоціацій, оголосили про старт щорічного глобального опитування серед керівників у сфері маркетингу з метою визначення основних тенденцій і викликів 2026 року.
Про дослідження
У центрі цьогорічного дослідження Worldwide Marketing Agenda 2026 – ключові пріоритети та виклики, що формуватимуть маркетингову стратегію у 2026 році.
Зокрема, аналіз зосереджено на:
• Визначенні основних напрямів і проєктів, які вже є актуальними або набудуть стратегічного значення для компаній у 2026 році
• Виявленні головних викликів і бар’єрів, які необхідно подолати для досягнення успіху в цих напрямах і реалізації проєктів
Опитування займе приблизно 15 хвилин.
Відповіді будуть оброблені анонімно та конфіденційно. Обробка даних відбувається тільки на агрегованому рівні. Це означає, що жоден учасник не є індивідуально впізнаваним або відстежуваним.
Кого ми запрошуємо до участі
До участі в опитуванні запрошуються керівники вищої ланки. Зокрема, ми звертаємося до:
• директорів з маркетингу (CMO)
• членів правління, відповідальних за маркетинг
• керівників відділів маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів
• senior marketing / sales / service executives
Період проведення дослідження
Опитування триватиме з 14 листопада по 2 грудня 2025 року.
Учасники опитування можуть залишити свої контактні дані, щоб отримати узагальнені результати дослідження, або пройти опитування анонімно. Українська Асоціація Маркетингу повідомлятиме про результати дослідження та, як у 2025 році, запросить українських маркетологів до вебінару, присвяченому огляду Worldwide Marketing Agenda 2026.
Дякуємо за ваш час і внесок у розвиток глобального маркетингового дослідження!
Про EMC
EMC є найбільшою маркетинговою організацією в Європі, яка представляє понад 100 000 маркетологів в одинадцяти національних асоціаціях Європи. Її члени спільно охоплюють 1 мільйон підписників у соціальних мережах та понад 5 мільйонів унікальних відвідувачів на своїх вебсайтах. Як неприбуткова організація, EMC співпрацює зі своїми асоціаціями-членами з метою просування освіти, соціальної орієнтації та створення цінності для маркетингових асоціацій та маркетингової професії по всій Європі.
ПРО УАМ
ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (УАМ) – всеукраїнська неприбуткова організація, яка об’єднує маркетологів, дослідників, рекламістів, представників бізнесу та академічної спільноти. УАМ сприяє розвитку етичних стандартів, захисту прав респондентів, боротьбі з дискримінацією в рекламі та впровадженню дуальної освіти. Діяльність Асоціації базується на Статуті, Етичному Кодексі, стандартах УАМ, ESOMAR та професійних кваліфікаціях.
Як член Європейської маркетингової конфедерації (EMC), УАМ сприяє інтеграції української маркетингової спільноти у міжнародний професійний контекст та представляє її інтереси на світовому рівні.
Ключові інсайті з ексклюзивного вебінару ЕМС з Байроном Шарпом у вересні 2025 року можна почитати у статті Маркетинг як наука: інсайти від Байрона Шарпа
