Українська Асоціація Маркетингу переклала 11-ту редакцію Кодексу реклами та маркетингових комунікацій ICC українською мовою.
Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) завершила переклад українською мовою 11-ї редакції ICC Advertising and Marketing Communications Code – міжнародного посібника зі стандартів відповідального маркетингу та реклами.
Кодекс розроблений Міжнародною торговою палатою (ICC) – провідною асоціацією у сфері міжнародного співробітництва, яка є партнером для всіх учасників глобального бізнесу, влади та світової спільноти й представлена у 170 країнах світу. ICC є основним розробником правил роботи на ринку маркетингу та реклами, починаючи з 1937 року, коли було опубліковано перший Кодекс ICC щодо рекламної практики.
Кодекс неодноразово переглядався та оновлювався, щоб залишатися актуальним і відповідати меті. В останній редакції, 11-й (2024 року), усі частини Кодексу були ретельно переглянуті та модернізовані. Це є продовженням давньої традиції просування високих етичних стандартів для маркетологів і всієї глобальної екосистеми маркетингових комунікацій. Діяльність із перегляду кодексу та рекламних заходів відбувається під егідою Глобальної комісії з маркетингу та реклами ICC, яка об’єднує найкращий маркетинговий, саморегулівний та юридичний досвід, наданий багатьма учасниками галузі з усього світу.
Видання 2024 року доступне вже 13 мовами, і відтепер серед них – українська. Це стало можливим завдяки ініціативі та роботі Української Асоціації Маркетингу.
Переклад Кодексу розміщено на офіційних сайтах ICC та УАМ.
«Етичні норми реклами та комунікацій підвищують довіру до креативних індустрій, формують цивілізований ринок і захищають права споживачів на отримання достовірної інформації про продукт або послугу. Це убезпечує споживачів від нерозумних покупок і створює основу для добросовісної конкуренції між виробниками. Важливо, щоб українські підприємства мали доступ до кодексів і правил міжнародного ринку та застосовували їх у своїй повсякденній діяльності», – зазначила Ірина Лилик, президентка ГО «Українська Асоціація Маркетингу».
3 грудня 2025 року Українська Асоціація Маркетингу та ICC Ukraine провели зустріч-презентацію 11-ї редакції Кодексу реклами та маркетингових комунікацій ICC.

Документ Кодексу реклами та маркетингових комунікацій ICC українською мовою можна завантажити на сайті УАМ у розділі «Стандарти».
